ارز دیجیتال

ارزش بازار بیت کوین از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد

به گزارش آی تی بوم؛در زمان نگارش این خبر قیمت بیت کوین 51600 دلار است که نشان می‌دهد قیمت آن طی هفت روز گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است. این نخستین بار است که از دسامبر 2021 قیمت بیت کوین به بالای 51000 دلار رفته است. از ابتدای سال جاری میلاد قیمت این رمزارز بیش از 21 درصد افزایش داشته است.

باتوجه به افزایش قیمت بیت‌کوین، این نخستین بار است که طی دو سال گذشته ارزش بازار بیت‌کوین از مرز یک تریلیون دلار عبور می‌کند.

صعود قیمت بیت کوین و یک تریلیون دلاری شدن ارزش بازار پادشاه رمزارزها

همزمان با افزایش قیمت بیت کوین و عبور از قیمت 51 هزار دلاری، قیمت اتریوم نیز درکنار بسیاری از رمزارزها افزایش داشته و بازار ارزهای دیجیتال را سبزپوش کرده است.

افزایش قیمت و روند صعودی که در چند وقت اخیر آغاز شده است، همچنان ادامه دارد. تنها در سال جاری، بیت کوین بیش از 21 درصد رشد داشته است. بیت کوین در سال 2023 بیش از 150 درصد رشد کرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در ماه ژانویه سال جاری، صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت کوین یا ETF را تأیید کرد. قیمت بیت کوین دیروز مرز 50 هزار دلار را پشت‌سر گذاشته بود.

سایر ارزهای دیجیتال نیز افزایش قیمت داشته‌اند. براساس داده‌های CoinDesk، قیمت اتریوم، روز چهارشنبه به بیش از 2759 دلار رسید که بالاترین سطح آن از ماه می 2022 است. سرمایه‌گذاران امیدوارند که ETF اتر امسال توسط SEC تأیید شود.

منبع: دیجیتو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا