کامپیوتر و لپ تاپهوش مصنوعی

روند سعودی فروش کامپیوتر ها

فروش کامپیوترها در سال آینده میلادی به دلیل محبوبیت هوش مصنوعی روند افزایشی دارد


به گزارش آی تی بوم؛تحقیقات منتشر شده نشان می‌دهد احتمالاً در سال آینده میلادی به دلیل محبوبیت هوش مصنوعی با افزایش فروش کامپیوترها مواجه خواهیم بود.

به گزارش آی تی بوم تحقیقاتی که اخیراً در بازار کامپیوترهای شخصی انجام داده شده نشان می‌دهد پس از رکود در چند سال اخیر احتمالاً در سال آینده این بازار مجدداً به رشد ۸ درصدی خود باز خواهد گشت. طبق این تحقیقات رکود در فروش این کامپیوترها به پایان خواهد رسید زیرا مصرف کنندگان در سال ۲۰۲۴ احتمالاً قصد دارند کامپیوترهای شخصی خود را به دلیل رونق گرفتن هوش مصنوعی مولد ارتقا دهند.

طبق گزارشی که در این مورد توسط CNBC منتشر شده است احتمالاً بازار کامپیوترهای شخصی در سال آینده با رشد ۸ درصدی مواجه خواهد بود. به علت عرضه دستگاه‌های جدید با قابلیت هوش مصنوعی فروش کامپیوترهای شخصی نیز افزایش می یابد. تحلیل‌های انجام گرفته توسط کانالیز نیز نشان می‌دهد بازار کامپیوترهای شخصی مجدداً در سال ۲۰۲۴ به رشد سابق خود خواهد رسید. یا بسیاری از کاربران از دوران همه‌گیری کرونا تاکنون کامپیوترهای خود را ارتقا نداده‌اند. احتمالاً این افراد در سال جدید میلادی قصد دارند کامپیوتر جدیدی خریداری کرده و یا به دلیل محبوبیت هوش مصنوعی دستگاه‌های خود را به روز رسانی کنند.

منبع:تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا