شبکه های اجتماعی

نسخه وب شبکه اجتماعی تردز راه‌اندازی شد

به گزارش آی تی بوم؛ دیجیاتو نوشت؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز که به‌خاطر فقدان بسیاری از ویژگی‌های کاربردی با افت قابل‌توجه تعداد کاربران فعال خود روبه‌رو شده بود، بالاخره استفاده از حساب کاربری در نسخه وب را ممکن کرد. البته این قابلیت ظاهراً به‌صورت تدریجی برای همه کاربران فعال می‌شود.

اگر قابلیت ورود به حساب کاربری در نسخه وب شبکه اجتماعی تردز برای شما فعال شده باشد، می‌توانید روی این پلتفرم پست منتشر کنید و با دیگر پست‌ها تعامل داشته باشید. بااین‌حال، ظاهراً همچنان کمبودهایی نسبت به اپلیکیشن موبایل تردز وجود دارد.

برای مثال، کاربران نسخه وب نمی‌توانند پروفایل کاربری خود را تغییر دهند یا تردها را به بخش پیام‌های خصوصی اینستاگرام بفرستند. ویژگی دوم قابلیتی است که اخیراً به تردز اضافه شد تا کاربران بیشتری را ترغیب به استفاده از این شبکه اجتماعی نوپا کند.

نسخه وب اینستاگرام تردز به‌مرور کامل‌تر می‌شود

گفته شده است که تیم توسعه تردز به کار روی نسخه وب ادامه می‌دهد تا در آینده قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کند و این رابط کاربری را به سطحی نزدیک به اپلیکیشن موبایل آن برساند.

دسترسی به تردز از طریق نسخه وب می‌تواند برای کسانی که مایل به مهاجرت از ایکس (توییتر) به این شبکه اجتماعی بودند، اتفاق مهمی باشد. تکمیل رابط تحت وب از همان روز اول عرضه یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های کاربران بود.

نسخه وب اینستاگرام تردز ظاهراً از مدت‌ها قبل در داخل این شرکت در دست آزمایش بوده است. «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، قبلاً گفته بود که آن‌ها پیش از عرضه تردز برای چند هفته مشغول آزمایش نسخه داخلی این رابط تحت وب بوده‌اند. ولی از زمان عرضه این شبکه اجتماعی تاکنون کاربران تنها می‌توانستند از طریق نسخه وب پست‌ها را ببینند و هیچ قابلیت دیگری وجود نداشت.

حالا باید دید با توجه به افت چشمگیر کاربران فعال این پلتفرم، آیا عرضه این رابط تحت وب می‌تواند به رشد مجدد تعداد کاربران تردز کمک کند یا خیر.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا