سخت افزار

ال‌جی از دو مدل ایربادز پیشرفته با ویژگی صدای فضایی رونمایی کرد

ال‌جی از ایربادزهای پرچمدار جدیدش رسما رونمایی کرد. مدل‌های جدید ایربادز ال‌جی مجهز به قابلیت «صدای فضایی» و حذف نویز فعال هستند.

به گزارش مجله فناوری آی تی بوم، ال‌جی اخیرا رویدادی را برگزار کرده و طی آن جدیدترین ایربادهای بی‌سیم خود را ارائه داده است. این مدل‌های جدید، پرچمداران جدید ال‌جی در این بازار محسوب می‌شوند.

مشخصات و جزئیات ایربادز Tone Free T90

ایربادز

در ابتدا، کره‌ای‌ها از مدل Tone Free T90 رونمایی کردند که جدیدترین ایربادز پرچمدار آن‌هاست. این مدل که از فناوری حذف نویز فعال بهره می‌برد، به درایورهایی بزرگ‌تر با قابلیت تولید بیس عمیق‌تر تجهیز شده است. ویژگی Dolby Head Tracking نیز توسط این مدل پشتیبانی می‌شود که با استفاده از آن، می‌توانید تجربه بصری مناسبی حین تماشای فیلم، گوش دادن به موزیک و ورزش کردن داشته باشید. جنس ایرتیپ‌های به‌کار رفته در این مدل ایربادها برای پوست تمام افراد مناسب بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

ایربادز

ال‌جی به طور ویژه‌ای روی برخورداری Tone Free T90 از قابلیت صدای فضایی نیز مانور داده است. این ویژگی را پیش‌تر روی رقبایی از جمله ایرپادزها، برخی از ایربادهای Beats و برخی ایربادهای سامسونگ دیده بودیم. حال ال‌جی نیز به این قافله پیوسته و ادعا می‌کند که با استفاده از Tone Free T90 می‌توان در ابعاد دنیای موزیک غرق شد.

بر اساس اعلام رسمی ال‌جی، این ایرباد با خاموش بودن حالت ANC می‌تواند حدود 9 ساعت شارژدهی کند. اگر از کیس شارژ این ایرباد استفاده کنید نیز این رقم 18 ساعت بیشتر می‌شود. به لطف بهره‌مندی از استاندارد IPX4 نیز می‌توانید با Tone Free T90 ورزش کنید یا زیر باران قدم بزنید.

دومین ایرباد جدید ال‌جی؛ مناسب ورزشکاران

 

ایربادز

ال‌جی در کنار پرده‌برداری از جدیدترین مدل ایربادز پرچمدار خود، از یک مدل دیگر مخصوص ورزشکاران نیز رونمایی کرد. این Earbuds تازه‌وارد که Tone Free Fit نام دارد، از طراحی متفاوتی برخوردار است و با فرم فکتور بدون ساقه عرضه می‌شود. ارگونومی این ایرباد بی‌سیم به نحویست که به‌خوبی در گوش کاربر می‌نشیند و حتی حین انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین نیز خارج نمی‌شود.

بر خلاف Tone Free T90، این مدل از استاندارد IPX7 استفاده می‌کند که درجه مقاومت بالاتری در برابر آب دارد و می‌توان آن را زیر آب برد. قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی و شارژدهی بیش از 10 ساعته با وجود پخش مداوم از دیگر مختصه‌های این محصول هستند. ال‌جی فعلا جزئیاتی از قیمت این مدل‌ها به اشتراک نگذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا