نرم افزار

اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که بتازگی رایگان شده‌اند

به گزارش آی تی بوم؛ هر روز اپلیکیشن‌های متعددی در پلی استور و اپ استور برای کاربران اندروید و iOS رایگان می‌شوند. در این مقاله، نگاهی داریم به فهرستی از اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که بتازگی رایگان شده‌اند.

البته باید در نظر داشت که گاهی اوقات اپلیکیشن‌های پولی را می‌توان به‌صورت رایگان دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کرد. درواقع روزانه برخی از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در اپ استور و پلی استور از حالت پولی خارج شده و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. پیدا کردن و دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور یا دانلود رایگان برنامه های پولی پلی استور کار ساده‌ای نیست و باید از این لیست اطلاع داشته باشید.

البته باید در نظر داشته باشید که برنامه‌ های رایگان شده آیفون یا اندروید تنها برای چند روز رایگان خواهند بود و امکان دارد پس از چند روز از حالت رایگان خارج شوند. در ادامه فهرستی از بهترین برنامه های پولی ایفون و اندروید که امکان دانلود رایگان آن‌ها از اپ استور یا پلی استور فراهم شده است را به شما ارائه می‌کنیم.

دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور (IOS)

اگر از ایفون استفاده می‌کنید این بخش به کار شما می‌آید و در ادامه می‌توانید برنامه های ایفون رایگان را مشاهده و دانلود کنید.

Digital Notes

به یک دفترچه یادداشت دیجیتالی بسیار خوب نیاز دارید؟ پس برنامه 2 دلاری Digital Notes که امروز به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته را از دست ندهید. یادداشت‌های شما بلافاصله در آیکلود آپلود می‌شوند و در تمام دستگاه‌های شما در دسترس خواهند بود. این برنامه تمام‌های ویژگی‌های لازم و مهم را دارد و مثلا شما می‌توانید اندازه قلم و مدل آن را تغییر دهید یا از حالت روشن یا تاریک استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از تگ‌های مختلف برای دسته بندی کردن مطالب نیز وجود دارد و شما می‌توانید یادداشت‌های خود را به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را به روی ایفون و به‌خصوص به روی ایپد خود داشته باشید.

دانلود Digital Notes از اپ استور

HibiDo Pro: Todo Calendar Note

اگر زندگی شلوغی دارید به طور حتم برای انجام کارها و فراموش نکردن آن‌ها به یک برنامه نیاز خواهید داشت که بتوانید در آن کارهای مورد نظر را یادداشت کنید و از قابلیت یادآور آن بهره ببرید. اپلیکیشن HibiDo Pro: Todo Calendar Note با قیمت 53 دلار برای ایفون و ایپد در دسترس قرار دارد و شما امروز می‌توانید آن را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. در این برنامه شما امکان خواهید داشت تا فعالیت‌های خود را اولویت بندی کنید و نظارت کاملی به روی برنامه روزانه و پرمشغله خود داشته باشید.

دانلود HibiDo Pro: Todo Calendar Note از اپ استور

 

پس از مرور برنامه های رایگان شده ایفون وقت آن است که به سراغ برنامه‌ها و بازی های پولی رایگان اندروید برویم.

دانلود بازی ها و اپلیکیشن های رایگان اندروید

اگر گوشی اندرویدی دارید این قسمت به کار شما خواهد آمد و می‌توانید از بهترین برنامه های پولی اندروید استفاده کنید.

Compress Video – Shrink Video

درست است که حافظه گوشی‌های هوشمند بسیار بیشتر از قبل شده و حالا ایفون شما به احتمال زیاد حداقل 128 گیگابایت حافظه دارد ولی از طرفی حجم ویدئوها و عکس‌ها هم بالاتر رفته و به‌خصوص در صورت داشتن فیلم‌های زیاد به روی گوشی فضای داخلی گوشی شما با سرعت بالایی پر می‌شود. برنامه Compress Video – Shrink Video که 3 دلار هم قیمت دارد در همین راستا به کارتان خواهد آمد تا حجم ویدئوهای خود را کاهش دهید و به اصطلاح آن‌ها را فشرده کنید. این برنامه ادعا کرده که کیفیت ویدئوهای شما را کاهش نمی‌دهد و با این وجود حجم آن را پایین می‌آورد تا هم راحت‌تر بتوانید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و هم به روی گوشی خود ذخیره کنید. هنگام فشرده کردن فیلم‌ها شما می‌توانید Bitrate، FPS و موارد دیگر را نیز تنظیم کنید. این برنامه امروز به صورت رایگان در اختیار قرار دارد و پیشنهاد می‌کنیم آن را به روی گوشی خود داشته باشید.

دانلود Compress Video – Shrink Video از گوگل پلی

Matrix Determinant Pro

در ریاضیات و در بحث ماتریس‌ها یکی از مفاهیمی که کاربرد زیادی دارد محاسبه دترمینان ماتریس است. این برنامه 1 دلاری دقیقا به همین منظور ساخته شده و در کسری از ثانیه برای شما دترمینان ماتریس مورد نظر را محاسبه می‌کند تا دیگر نیازی نباشد وقت زیادی را برای محاسبه آن صرف کنید. این برنامه امروز به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته و پیشنهاد می‌کنیم اگر دانشجوی ریاضی یا مهندسی هستید آن را حتما به روی گوشی خود داشته باشید.

دانلود Matrix Determinant Pro از گوگل پلی

Blend Photos – Photo Blender

یک برنامه بسیار جالب 3 دلاری که امروز می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید همین Blend Photos – Photo Blender است. در این اپلیکیشن شما امکان خواهید داشت تا به شکل بسیار حرفه‌ای و جذابی عکس‌ها را با هم ترکیب کنید. برای نمونه شما می‌توانید عکسی از خود را با عکسی از طبیعت ترکیب کنید یا مثلا به جای صورت خود نمایی از شهر قرار دهید. برای درک بهتر عملکرد این برنامه به تصاویر بالا نگاه کنید. با کمی خلاقیمت می‌توانید به لطف این اپلیکیشن عکس‌های بسیار جذابی را خلق کنید.

دانلود Blend Photos – Photo Blender از گوگل پلی

 

منبع: تکنولاف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا