اخبار فناوری

ایلان ماسک: دولت آمریکا حتی به پیام‌های خصوصی کاربران در توییتر دسترسی داشت

ایلان ماسک که در ماه اکتبر 2022 قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری توییتر را کامل کرد، حالا مدعی شده است که دولت آمریکا به همه‌چیز این شبکه اجتماعی ازجمله پیام‌های خصوصی (DM) کاربران دسترسی داشته است.

«تاکر کارلسن»، مجری شبکه فاکس‌نیوز، در صفحه شخصی خود در توییتی کلیپ کوتاهی را به اشتراک گذاشته که ظاهراً مربوط به مصاحبه‌ای با ایلان ماسک است. مدیرعامل توییتر در این کلیپ می‌گوید: «سطحی که سازمان‌های دولتی مختلف عملاً با آن به همه‌چیز در توییتر دسترسی داشتند، من را حیرت‌زده کرد. من از این ماجرا مطلع نبودم.»

در واکنش به موضوع، کارلسون می‌پرسد این مسئله شامل پیام‌های خصوصی کاربران هم می‌شود یا خیر. پاسخ ایلان ماسک چنین است: «بله.» با توجه به اینکه نسخه کامل این مصاحبه هنوز منتشر نشده است، نمی‌توان با اطمینان گفت که موضوع بحث چه بوده. شبکه فاکس قرار است دوشنبه شب به وقت آمریکا نسخه کامل این مصاحبه را پخش کند.

درهرحال، این توییت از زمان انتشار تاکنون بیش از 1.3 میلیون بار دیده شده و بحث‌های زیادی را به‌وجود آورده است. کاربران حالا مشتاقند تا ببینند از کل این مصاحبه چه چیز بیشتری دستگیرشان می‌شود و واکنش مدیران سابق توییتر به این ادعاها چیست. از طرف دیگر حتی مسئولان دولت ایالات‌متحده هم شاید به این اظهارات واکنش نشان دهند.

 

منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا