موبایل و تبلت

این گوشی‌های پوکو به‌زودی آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کنند

پوکو، زیرشاخه‌ی شیائومی، فهرست دستگاه‌هایی را که به‌زودی به‌روزرسانی MIUI 14 (مبتنی‌بر اندروید ۱۳) را دریافت می‌کنند اعلام کرده است.

به گزارش آی تی بوم، شیائومی در هفته‌ی اخیر فهرست گوشی‌هایی را که قرار است به‌زودی به رابط کاربری MIUI 14 مجهز شوند، اعلام کرد. در همین راستا پوکو، زیرشاخه‌ی شیائومی، به‌طور مجزا زمان‌بندی انتشار MIUI 14 را برای گوشی‌هایش اعلام کرده است. توجه داشته باشید که این زمان‌بندی به بازار هند ارتباط دارد.

فهرست پوکو شامل ۱۰ گوشی هوشمند می‌شود. یکی از این گوشی‌ها پوکو X5 پرو است که به‌طور پیش‌فرض از MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ استفاده می‌کند اما به‌زودی به نسخه‌ی اندروید ۱۳ این رابط کاربری مجهز خواهد شد.

بر اساس گزارش GSMArena، تمامی گوشی‌هایی که در فهرست پوکو دیده می‌شوند، MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد. شیائومی نسخه‌ی اندروید ۱۲ این رابط کاربری را برای برخی از گوشی‌هایش منتشر می‌کند، نسخه‌ای که تفاوت خیلی زیادی با نسخه‌ی پیشین ندارد.

در فهرست پوکو نام گوشی Poco F4 را هم می‌بینیم. این گوشی قبلا MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را به‌صورت بتا دریافت کرده بود. نسخه‌ی پایدار این رابط کاربری جدید در فصل دوم ۲۰۲۳ برای پوکو F4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا