اخبار فناوریقطعات الکترونیکیموبایل و تبلت

بهترین پاوربانک‌های سیلیکون پاور؛ مدل‌های قابل اطمینان با امکانات مناسب

سیلیکون پاور به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه تولید محصولات ذخیره‌سازی و لوازم جانبی الکترونیکی، توانسته است با ارائه پاوربانک‌های باکیفیت و کارآمد، نظر کاربران را به خود جلب کند. این پاوربانک‌ها با ظرفیت‌های مختلف، امکانات متنوع و طراحی‌های جذاب، انتخابی ایده‌آل برای کاربرانی هستند که به دنبال یک منبع انرژی قابل اعتماد و همراه هستند. در این راهنمای خرید دیجی کالا مگ، قصد داریم به معرفی بهترین پاوربانک‌های سیلیکون پاور بپردازیم و ویژگی‌ها و مزایای هر یک را بررسی کنیم. از ظرفیت‌های مختلف گرفته تا ویژگی‌های خاصی مانند شارژ سریع، ایمنی بالا و طراحی‌های کم‌حجم و سبک، همه و همه عواملی هستند که در انتخاب بهترین پاوربانک باید مد نظر قرار گیرند.

  • راهنمای خرید بهترین پاوربانک وایرلس
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
۲,۶۰۰,۰۰۰
۲,۲۵۸,۰۰۰
تومان
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
۳,۹۹۰,۰۰۰
۳,۷۹۰,۵۰۰
تومان
خرید پاوربانک سیلیکون پاور
 

 

پاوربانک مدل QL59؛ یکی از بهترین پاوربانک‌های ۵۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سیلیکون پاور در بازار

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59 با ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، یکی از قدرتمندترین و کارآمدترین گزینه‌های موجود در بازار برای تأمین انرژی دستگاه‌های الکترونیکی شما است. این پاوربانک با ظرفیت بالای خود، می‌تواند نیازهای انرژی چندین دستگاه را به صورت همزمان و برای مدت زمان طولانی تأمین کند. پاوربانک QL59 همچنین به سه پورت خروجی مجهز شده است که امکان شارژ همزمان چندین دستگاه را فراهم می‌کند. این پورت‌ها شامل پورت‌های USB-A و USB-C هستند که با تکنولوژی شارژ سریع سازگار بوده و می‌توانند دستگاه‌های شما را با سرعت بالا شارژ کنند. علاوه بر این، پورت USB-C این پاوربانک قابلیت دوطرفه دارد، به این معنا که می‌تواند هم به عنوان خروجی و هم به عنوان ورودی برای شارژ خود پاوربانک استفاده شود. جدا از این، باید به پورت‌های ورودی لایتنینگ و میکرو USB نیز اشاره کنیم که کارایی این محصول را بسیار بالا برده‌اند.

طراحی پاوربانک QL59 نیز بسیار مدرن و کاربرپسند است. به دلیل وجود ظرفیت بالا، این پاوربانک دارای ابعادی مناسب اما وزن نسبتا سنگینی است که حمل و نقل آن را کمی دچار مشکل می‌کند. بدنه مقاوم و با کیفیت این محصول نیز تضمین می‌کند که در برابر ضربه‌ها و شرایط نامساعد محیطی مقاوم باشد. همچنین، نمایشگر LED تعبیه شده بر روی بدنه پاوربانک، میزان باقی‌مانده شارژ را به صورت دقیق نمایش می‌دهد، تا همیشه بدانید چقدر انرژی در اختیار دارید. به لطف پشتیبانی از فناوری‌های شارژ کوالکام و شارژ Power Delivery، شما قادر خواهید بود با خیال راحت در کمترین زمان دستگاه هوشمند خود را شارژ نمایید. از لحاظ امنیتی نیز خیال کاربران راحت باشد، چرا که این محصول از باتری دستگاه هوشمند شما در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کند. یک چراغ قوه نیز روی بدنه‌ی پاوربانک برای استفاده در مواقع ضروری تعبیه شده است.

نکات مثبت
  • ظرفیت بالا
  • پشتیبانی از PD
  • داشتن پورت‌های متعدد
  • توان خروجی ۲۲.۵ واتی
نکات منفی
  • وزن سنگین
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
۳,۹۹۰,۰۰۰
۳,۷۹۰,۵۰۰ تومان

پاوربانک ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی سیلیکون پاور پی ۴۰

یکی از محبوب‌ترین و بهترین پاوربانک‌های سیلیکون پاور در دیجی کالا می‌توان به مدل پی ۴۰ اشاره کرد که با قابلیت‌های خوبی که ارائه می‌دهد توانسته رضایت حدود ۹۶ درصدی خریدارانش را در دیجی کالا به دست بیاورد. پاوربانک Silicon Power P40 با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت، یک راه حل سبک و قابل حمل برای نیازهای شارژ فوری دستگاه‌های الکترونیکی شما در زمان‌هایی است که دسترسی به پریز برق ممکن نیست. این دستگاه کوچک و کارآمد، به ویژه برای کسانی که زندگی پرمشغله‌ای دارند و به طور مداوم در حرکت هستند، طراحی شده است. با ابعاد جمع و جور و وزن سبک، پاوربانک P40 به راحتی در کیف یا جیب شما جای می‌گیرد و همراهی ایده‌آل برای مسافرت‌ها، کمپینگ یا حتی استفاده روزمره به شمار می‌رود. بدنه‌ی این دستگاه از مواد مقاوم ساخته شده است.

این پاوربانک دارای یک پورت خروجی USB است که امکان شارژ انواع دستگاه‌های مجهز به USB از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر گجت‌های قابل حمل را فراهم می‌کند. با شدت جریان خروجی ۱ آمپر، P40 قادر است دستگاه‌های شما را با سرعت مناسبی شارژ کند، بدون آنکه نیاز به نگرانی در مورد آسیب رساندن به باتری دستگاه‌های شما باشد. مزیت دیگر پاوربانک Silicon Power P40، داشتن چراغ‌های LED نشان‌دهنده‌ی میزان شارژ باقیمانده است. این چراغ‌ها به شما اجازه می‌دهند تا به سرعت و به آسانی میزان انرژی باقیمانده در پاوربانک را بررسی کنید، تا بدانید چه زمانی نیاز به شارژ مجدد آن دارید. همچنین، سیستم‌های ایمنی چندگانه در این دستگاه تعبیه شده‌اند تا از بیش‌ شارژ شدن، تخلیه بیش از حد و اتصال کوتاه جلوگیری کنند، که این امر امنیت دستگاه‌های شما و خود پاوربانک را تضمین می‌کند. برای شارژ شدن کامل باتری این پاوربانک نیز باید حدود ۴ الی ۵ ساعت منتظر بمانید.

نکات مثبت
  • باتری قدرتمند
  • پشتیبانی از فناوری‌های ایمنی شارژ
  • وزن سبک
  • داشتن چراغ قوه
نکات منفی
  • محدود بودن ورودی و خروجی‌ها
  • بدنه‌ی نه چندان مقاوم
پاوربانک 4400 میلی آمپر ساعتی سیلیکون پاور پی 40
پاوربانک ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی سیلیکون پاور پی ۴۰

پاوربانک مدل QX55؛ یکی از بهترین پاوربانک‌های ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سیلیکون پاور در بازار

اگر به دنبال یکی از بهترین پاوربانک‌های ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی پاور سیلیکون در دیجی کالا می‌گردید، مدل QX55 که اتفاقاً محصول بسیار پرفروشی در این زمینه محسوب می‌شود، می‌تواند گزینه‌ی خرید هوشمندانه‌ای برای شما باشد. این پاوربانک با ترکیبی از ظرفیت بالا، طراحی کاربرپسند و ویژگی‌های پیشرفته، می‌تواند نیازهای انرژی شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. این محصول پرفروش سیلیکون پاور از جنس پلاستیک ABS بادوام تولید شده که در برابر ضربات احتمالی، خطوخش‌ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. این پاوربانک با سه پورت USB-A، به شما امکان اتصال چند دستگاه به آن را می‌دهد. شدت جریان درگاه‌های خروجی و ورودی این دستگاه تا ۵ آمپر است و به لطف پشتیبانی از فناوری‌های شارژ کوالکام و شارژ Power Delivery، شما قادر خواهید بود با خیال راحت در کمترین زمان دستگاه هوشمند خود را شارژ نمایید.

بهترین پاوربانک‌های سیلیکون پاور

از جمله پورت‌های ورودی این محصول می‌توان به میکرو USB، پورت لایتنینگ و USB-C اشاره کرد. البته علاوه بر این، پورت USB-C این پاوربانک قابلیت دوطرفه دارد، به این معنا که می‌تواند هم به عنوان خروجی و هم به عنوان ورودی برای شارژ خود پاوربانک استفاده شود که این ویژگی انعطاف‌پذیری بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند. طراحی پاوربانک QX55 نیز بسیار مدرن و کاربرپسند است. بدنه مقاوم و با کیفیت این محصول نیز تضمین می‌کند که در برابر ضربه‌ها و شرایط نامساعد محیطی مقاوم باشد. همچنین، یک نمایشگر LED نیز روی بدنه‌ی این محصول تعبیه شده که شارژ دستگاه را به صورت درصدی به کاربران نشان خواهد داد. این محصول همچنین از دستگاه‌های شما در برابر جریان ولتاژ بیش‌ از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت خواهد کرد. برای شارژ کردن باتری این محصول نیز شما به حدود ۹.۵ ساعت زمان احتیاج خواهید داشت که با توجه به ظرفیت دستگاه زمان منطقی خواهد بود.

نکات مثبت
  • ظرفیت بالا
  • درگاه‌های ورودی و خروجی متنوع
  • پشتیبانی از PD و QC
  • طراحی جمع‌وجور
نکات منفی
  • وزن نسبتاً زیاد
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
۲,۶۰۰,۰۰۰
۲,۲۵۸,۰۰۰ تومان

پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS20 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

برای خرید پاوربانک سیلیکون پاور، خوشبختانه گزینه‌های متنوعی از این برند در فروشگاه دیجی کالا دیده می‌شوند که اکثر آن‌ها جزو محصولات پرفروش این برند به شمار می‌روند. یکی از این محصولات، پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS20 است که توانسته رضایت حدود ۸۱ درصدی خریدارانش را نیز به همراه بیاورد. وزن معادل ۳۳۰ گرمی، این پاوربانک را به همراهی ایده‌آل برای مسافرت‌ها و فعالیت‌های روزمره تبدیل می‌کند. علاوه بر این، با دو درگاه خروجی USB-A که هر یک شدت جریانی معادل ۲.۱ آمپر را ارائه می‌دهند، این امکان را به کاربر می‌دهد تا دو دستگاه را به‌طور همزمان و با سرعت مطلوبی شارژ کند. این مشخصه، GS20 را به ابزاری کارآمد در شرایطی که زمان کمی برای شارژ دارید، تبدیل می‌کند. شارژ شدن این محصول نیز از طریق درگاه میکرو USB صورت می‌گیرد و کاربران باید برای فول شارژ شدن آن حدود ۱۲ ساعت منتظر بمانند.

بهترین پاوربانک‌های سیلیکون پاور

طراحی مینیمال و زیبای این پاوربانک در دو رنگ کلاسیک سفید و مشکی، آن را به اکسسوری‌ای شیک برای هر کاربری تبدیل کرده است. نشانگرهای LED به‌ کار رفته در دستگاه، با نمایش دقیق میزان شارژ باقی‌مانده، اطلاعات لازم را برای مدیریت بهتر زمان شارژ به شما می‌دهند. از نظر ایمنی، GS20 با داشتن استانداردهای بین‌المللی نظیر CE، FCC، UN38.3 و MSDS، تضمین‌ کننده‌ی امنیت و کیفیت بالاست. این استانداردها اطمینان خاطر را به کاربر می‌دهند که دستگاهی مطمئن و بادوام را انتخاب کرده‌اند. به این ویژگی‌ها، قابلیت شارژ سریع ۵ ولتی با جریان بیش از ۲ آمپر را اضافه کنید که می‌تواند در مواقع ضروری، سرعت شارژ دستگاه‌های شما را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد. با توجه به این مجموعه ویژگی‌ها، پاوربانک GS20 یک انتخاب مناسب برای کاربرانی است که به دنبال ترکیبی از کارایی بالا، امنیت و طراحی زیبا هستند. بدنه‌ی این محصول نیز از جنس پلاستیک باکیفیت تولید شده که مقاومت خوبی دارد.

نکات مثبت
  • باتری قدرتمند
  • پشتیبانی از فناوری PD و QC
  • بدنه‌ی باکیفیت
نکات منفی
  • نبود پورت‌های شارژر متنوع
  • سرعت شارژ شدن پاوربانک کم است.
پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS20 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS20 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS28 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

از جمله یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سیلیکون پاور می‌توان مدل GS28 را نام برد که امتیاز خوبی از سوی کاربرانش در دیجی کالا به دست آورده و حدود ۸۵ درصد از خریداران نیز خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. این پاوربانک با ارائه ظرفیت مناسب، قابلیت‌های پیشرفته و طراحی شیک، تمامی نیازهای شما را برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی در هر شرایطی برآورده می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز پاوربانک GS28، ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که به شما امکان می‌دهد تا دستگاه‌های مختلف خود را چندین بار شارژ کنید. این ویژگی به خصوص در مواقعی که به منبع برق دسترسی ندارید، مانند سفرهای طولانی یا فعالیت‌های خارج از منزل، بسیار مفید است. با این پاوربانک، می‌توانید گوشی‌ها، تبلت‌ها و حتی برخی لپ‌تاپ‌ها را به راحتی و چندین بار شارژ کنید. پاوربانک GS28 با بدنه‌ای مقاوم ارائه می‌شود که علاوه بر جذابیت ظاهری، دوام بالایی نیز دارد.

بهترین پاوربانک‌های سیلیکون پاور

پاوربانک GS28 مجهز به چندین پورت خروجی است که امکان شارژ همزمان چندین دستگاه را فراهم می‌کند. این پورت‌ها شامل دو عدد USB-A و یک عدد USB-C هستند که با تکنولوژی شارژ سریع سازگار بوده و می‌توانند دستگاه‌های شما را با سرعت بالا شارژ کنند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا زمان کمتری را برای شارژ کردن دستگاه‌های خود صرف کنید و بهره‌وری بیشتری داشته باشید. این پاوربانک مجهز به تکنولوژی شارژ ایمن (MultiProtect) است و مدارهای آن در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن شده‌ است. همچنین به لطف پشتیبانی پورت USB-C این محصول از فناوری شارژ PD، امکان شارژ با حداکثر توان خروجی ۲۰ وات نیز فراهم است. این پاوربانک با وزن مناسب و ابعاد جمع‌وجور، به راحتی در کیف یا جیب شما جای می‌گیرد و حمل آن بسیار آسان است. نمایشگر LED تعبیه شده بر روی بدنه پاوربانک، میزان باقی‌مانده شارژ را به شما نشان می‌دهد.

نکات مثبت
  • بدنه ساخته شده از پلاستیک ABS
  • داشتن درگاه‌های شارژ کاربردی
  • پشتیبانی از PD و QC
  • طراحی شیک
  • از روی دست سر نمی‌خورد.
نکات منفی
  • وزن زیاد
پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS28 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS28 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک QL59 مجهز به باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی سیلیکون پاور، یکی از قدرتمندترین راه‌حل‌ها برای نیازهای شارژ موبایل و تبلت است. این دستگاه با توانایی اتصال به دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS، برای کاربرانی که به دنبال شارژ سریع و موثر هستند، طراحی شده است. در قلب این محصول، شش پورت اتصال متنوع جای گرفته‌اند: سه پورت ورودی شامل دو پورت میکرو USB و لایتنینگ با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۵V/2A و ۹V/2A، به علاوه یک پورت USB-C که هم به‌عنوان ورودی و هم خروجی با فناوری پاور دلیوری (PD) عمل می‌کند. این پورت USB-C با نرخ ورودی ۵V/3A و ۹V/2A، شارژ را با سرعت و کارایی بی‌نظیری انجام می‌دهد. با وجود صفحه نمایشگر LCD، کاربران به راحتی می‌توانند از میزان شارژ باقی‌مانده در پاوربانک مطلع شوند. این ویژگی، به‌ویژه در سفرها و زمانی که دسترسی به پریز برق محدود است، از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین پاوربانک‌های سیلیکون پاور

بدنه محکم و مقاوم این دستگاه از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که علاوه بر دوام بالا، ویژگی غیرقابل اشتعال بودن را نیز دارد، افزایش ایمنی را در شرایط مختلف تضمین می‌کند. با وزنی معادل ۱۰۵۸ گرم، این پاوربانک در دسته سنگین‌وزن‌ها قرار می‌گیرد، اما ابعاد ۱۵۹x73x54.7 میلی‌متری آن اطمینان می‌دهد که همچنان قابل حمل و مناسب برای استفاده در خارج از منزل است. ملزومات همراه دستگاه نیز شامل یک دفترچه راهنما، کابل تایپ سی و یک قطب‌نما بر روی بند، آن را به مجموعه‌ای کامل برای ماجراجویان و مسافران تبدیل می‌کند. علاوه بر این‌ها، چراغ اضطراری تعبیه‌شده بر روی پاوربانک، در شرایط اضطراری یا محیط‌های کم‌نور، کاربردی و حیاتی است.

نکات مثبت
  • باتری قدرتمند
  • ورودی‌های متنوع
  • پشتیبانی از PD
  • مجهز به یک چراغ اضطراری
نکات منفی
  • وزن سنگین
  • سرعت شارژ شدن پاوربانک کم است.
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت بسته 2 عددی
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک سیلیکون پاور مدل S150 ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

برای آن دسته از کاربرانی که نیازی به منبع انرژی پرظرفیت ندارند و به دنبال یک محصول سبک و کارآمد در این زمینه می‌گردند، ما مدل S150 را به عنوان یکی از بهترین پاوربانک‌های ۱۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی به آن‌ها معرفی می‌کنیم که امتیاز بسیار خوبی در فروشگاه دیجی کالا از سوی خریدارانش به دست آورده و توانسته رضایت حدود ۸۵ درصد آن‌ها را به دست بیاورد. پاوربانک Silicon Power مدل S150 به دو پورت USB خروجی مجهز شده که یکی از آن‌ها با قدرت ۱.۰ آمپر و دیگری با قدرت ۲.۱ آمپر، توانایی شارژ دو دستگاه به طور همزمان را دارد. با این حال، جریان خروجی کلی هنگام استفاده از هر دو پورت به طور همزمان به ۲.۱ آمپر محدود می‌شود، که همچنان برای شارژ دو گوشی همزمان کافی است. توجه داشته باشید که برای شارژ تبلت‌ها، استفاده از یک پورت به تنهایی توصیه می‌شود تا شارژ با کیفیت‌تر و سریع‌تری صورت گیرد.

15 هزار میلی‌آمپر ساعتی

پاوربانک S150 با درگاه ورودی microUSB خود، که شدت جریان ۲.۰ آمپر را پشتیبانی می‌کند، امکان شارژ سریع خود دستگاه را فراهم می‌آورد. این محصول مجهز به تکنولوژی شارژ ایمن (MultiProtect) است و مدارهای آن در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن شده‌ است. همچنین با بهره‌گیری از تکنولوژی شارژ هوشمند (Fit Charge)، این پاوربانک می‌تواند سرعت و شدت شارژ مناسب برای هر دستگاه را تشخیص دهد و به این ترتیب از فرسودگی باتری و عملکرد وسایل الکترونیکی جلوگیری کند. به لطف ظرفیت بالا ۱۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی، این پاوربانک قادر است بیشتر گوشی‌های هوشمند را تا ۵ یا ۶ بار به‌طور کامل شارژ نماید، که این می‌تواند برای کاربران فعال و آن‌هایی که مدت زمان طولانی دور از پریز برق هستند، بسیار مفید و کاربردی باشد.

نکات مثبت
  • طراحی خوب
  • دارای مدارهای مقاوم در برابر اتصال کوتاه، ولتاژ پایین، ولتاژ و شدت جریان بیش از حد
  • وزن مناسب
نکات منفی
  • درگاه‌های محدود
  • سرعت شارژر پاوربانک کم است.
پاوربانک سیلیکون پاور مدل S150 ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک سیلیکون پاور مدل S150 ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QP15 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌توان سیلیکون پاور مدل QP15 را نام برد که جزو پرفروش‌ترین محصولات دیجی کالا به شمار می‌رود. از لحاظ طراحی، پاوربانک QP15 با بدنه‌ای مقاوم و زیبا ساخته شده است که نه تنها ظاهری جذاب دارد، بلکه دوام بالایی نیز دارد. این پاوربانک با ابعاد کوچک و وزن سبک، به راحتی در کیف یا جیب شما جای می‌گیرد و حمل آن بسیار آسان است. نمایشگر LED تعبیه شده بر روی بدنه پاوربانک، میزان باقی‌مانده شارژ را به صورت دقیق نشان می‌دهد، تا همیشه از میزان شارژ دستگاه اطلاع داشته باشید. دو عدد درگاه USB-A، یک درگاه USB-C و میکرو USB روی بدنه‌ی این محصول تعبیه شده که از فناوری QC 3.0 و PD نیز پشتیبانی می‌کند.

بهترین پاوربانک‌های سیلیکون پاور

نکات مثبت
  • وزن سبک
  • طراحی جذاب
  • پورت‌های متنوع
  • پشتیبانی از PD و QC
نکات منفی
  • کیفیت ساخت ضعیف
پاوربانک سیلیکون پاور مدل QP15 ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا