نرم افزار

تبدیل آسان انواع فرمت های ویدئویی

از زمانی که دوربین فیلم برداری به صورت همزمان در دو نقطه متفاوت از جهان اختراع شد، تفاوت بین ویدئوها آغاز شد و تا به امروز هم ادامه دارد.

قالب‌ها و فرمت هایی که هر یک از کمپانی‌های سازنده دوربین فیلم برداری برای ضبط و ثبت ویدئو انتخاب می‌کردند، می توانست بسیار متفاوت از دیگری باشد. این تفاوت، کار پخش ویدئوها را بسیار مشکل می کرد، چرا که هر دستگاه پخش کننده نیز از یک یا نهایتا دو فرمت ویدئویی پشتیبانی می کرد و برای تماشای هر ویدئو از یک دستگاه متفاوت باید ابتدا آن را به فرمت پشتیبانی شده توسط پخش کننده تبدیل می نمودیم. امروز اوضاع بسیار بهتر شده و اکثر دستگاه های پخش کننده ویدئو که شامل دستگاه های هوشمند نیز می شود، از اکثر فرمت های ویدئویی موجود پشتیبانی می کنند اما حتی امروز هم برای دلایلی مثل کاهش حجم ویدئو و یا مناسب سازی آن برای انتشار در شبکه های اجتماعی به تبدیل فرمت ویدئو احتیاج داریم.

اما شاید تصور کنید که برای این کار به نرم افزارهای ویرایش فیلم حرفه‌‌ای و پولی نیاز است اما اینطور نیست، امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که امکان تبدیل ویدئو با بالاترین کیفیت‌ها را در دستگاه های اندرویدی به صورت کامل فراهم می کند. Video Converter عنوان یک اپلیکیشن برای تبدیل انواع فرمت‌های ویدئویی با کیفیت بالا مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری VidSoftLab توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده‌است.

با استفاده از این اپلیکیشن می توان اغلب فرمت‌های ویدئویی را ویرایش و برای سیستم عامل‌های مختلف تبدیل کرد. این برنامه همچنین از ویرایش صدای ویدئوها نیز پشتیبانی می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Converter:

رابط کاربری بسیار زیبا با طراحی متریال
امکان تنظیم دستی dark mode و یا به صورت خودکار با توجه به ساعت (شب و روز)
پشتیابی از انواع فرمت های رایج مثل MP4, FLV, MPEG-1,2, MOV, MKV, WMV, AVI, VOB, 3GP, SWF, MP3, AAC, WAV و …
پشتیبانی از کدک hvec H265
تبدیل فرمت ویدئو ها برای انواع دستگاه ها و سیستم عامل
پشتیبانی از برخی ویرایش های پایه ای ویدئو شامل برش، ادغام، تصویر آهسته، برعکس کردن، چرخاندن و ….
قابلیت تکه کردن و چسباندن ویدئو ها با درگ و دراپ کردن روی تایم لاین
قابلیت کاهش و یا افزایش سرعت پخش ویدئو ها
دارای تنظیمات پیش فرض فراوان برای ساده کردن کار با نرم افزار
پشتیبانی از تبدیل ویدئو ها به mp3


لینک دانلود برای اندروید

 

منبع: آخرین خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا