سخت افزار

تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی اوپو K9x با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز معرفی شد

اوپو از تلویزیون جدید خود موسوم به K9x رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر ۵۰ اینچی با وضوح 4K بهره می‌برد و همچنین از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی و نیز پخش صدای دالبی می‌کند.

به گزارش مجله فناوری آی تی بوم، اوپو مدل جدیدی به تلویزیون‌های هوشمند سری K9x خود اضافه کرد. مدل جدید تلویزیون این شرکت ۵۰ اینچی است درحالی‌که مدل‌ قبلی آن در ابعاد ۶۵ اینچ عرضه شد. این محصول از ویژگی‌هایی مثل وضوح 4K، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و تراشه‌ی چهارهسته‌ای مدیاتک بهره می‌برد. این شرکت ادعا می‌کند حداکثر سطح روشنایی تلویزیون جدید آن به ۲۸۰ نیت می‌رسد.

اوپو K9x جدید نسبت به قیمت، ویژگی‌های بسیار جذابی ارائه می‌دهد. این محصول از نور زمینه‌ی LED بهره می‌برد و همان‌طور که اشاره شد وضوح آن 4K است. طبق اعلام اوپو، این تلویزیون می‌تواند ۱۰٫۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد و همچنین از فناوری کاهش نور آبی بهره می‌برد که باعث کاهش فشار روی چشم کاربر خواهد شد. علاوه‌براین، گفته می‌شود این محصول دقت رنگ مشابه تلویزیون‌های پرچم‌دار بازار را ارائه می‌دهد و با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی PQ، در همه‌ی سناریوها، کیفیت محتوا را به‌صورت فریم‌به‌فریم ارتقا می‌بخشد.

تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی اوپو

Gizmochina می‌نویسد، ازآنجاکه حداکثر سطح روشنایی تلویزیون K9x اوپو فقط ۲۸۰ نیت است، نباید انتظار داشته باشید از پخش محتوای HDR پشتیبانی کند. علاوه‌براین، محصول مورداشاره از تراشه‌ی چهارهسته‌ای ساخت مدیاتک، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به بلندگوهای دوگانه‌ی یک‌پارچه با توان ۲۰ وات اشاره کرد. این تلویزیون هوشمند همچنین از پخش صدای دالبی پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن به‌عنوان نمایشگر اکسترنال برای سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی اوپو

اوپو K9x جدید در بخش نرم‌افزاری، ColorOS را اجرا می‌کند و بدون هیچ‌گونه نرم‌افزار پیش‌فرضی ارائه می‌شود. این تلویزیون همچنین از دستیار صوتی Xiaobu پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از پورت HDMI و اترنت و وای‌فای دوبانده پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی اوپو K9x از همین‌ حالا در چین دردسترس مشتریان است. قیمت این محصول ۱۳۹۹ یوان (۲۰۷ دلار) تعیین شده، اما افرادی که آن را در مدت پیشنهاد ویژه خریداری کنند با تخفیف، ۱۲۹۹ یوان (۱۹۲ دلار) پرداخت خواهند کرد. این محصول ازطریق وب‌سایت رسمی اوپو عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا