اینترنتنرم افزار

توییتر احتمالا هشتگ‌ها را پولی می‌کند

یک اسکرین‌شات نشان می‌دهد توییتر قصد دارد هشتگ‌ها را به متن عادی تبدیل کند. در حال حاضر هشتگ‌های توییتر لینک‌هایی قابل‌کلیک‌اند.

به گزارش آی تی بوم؛ توییتر همواره در حال آزمودن قابلیت‌های جدید است و تلاش می‌کند این قابلیت‌ها را سربه‌مهر نگه دارد، اما گاهی اوقات قابلیت‌های جدید توسط افشاگران در مرکز توجه قرار می‌گیرند. یک افشاگر توییتری که سابقه‌ی درخشانی دارد، می‌گوید توییتر در حال کار روی هشتگ‌های جدیدی است که لینک قابل‌کلیک ندارند. در شرایط فعلی، هشتگ‌ در تمامی شبکه‌های اجتماعی نوعی لینک قابل‌کلیک است و با کلیک روی آن به صفحه‌ی مجزایی منتقل می‌شوید.

توییتر هشتگ‌های ویژه‌ای برای برخی از برندها یا رویدادها دارد. برندها برای دسترسی به چنین هشتگی به توییتر پول می‌دهند. در انتهای این هشتگ‌ها از آیکونی به‌خصوص استفاده می‌شود (برای مثال همیشه چند روز قبل از برگزاری رویدادهای اپل، هشتگ AppleEvent# با آیکونی ویژه همراه می‌شود). افشاگر توییتری می‌گوید هشتگ‌های این‌چنینی همچنان لینک قابل‌کلیک خواهند داشت.

فعلاً مشخص نیست که هشتگ‌های غیرقابل‌کلیک به‌صورت عمومی دردسترس قرار می‌گیرند یا صرفاً آزمایشی محدودند. توییتر به این خبر واکنش نشان نداده است. همچنین فعلاً مشخص نیست که هشتگ‌های غیرقابل‌کلیک چه کاربردی به همراه دارند.

شبکه‌ی اجتماعی Twitter در ماه‌های اخیر به دفعات در مرکز توجه قرار گرفته است. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این پلتفرم، اضافه شدن دکمه‌ی ویرایش توییت بود. این قابلیت که در حال حاضر به کاربران نسخه‌ی اشتراکی ارائه می‌شود، یک‌سری محدودیت‌ها دارد، اما سرانجام ویرایش اشتباه‌های تایپی را امکان‌پذیر می‌کند.

توییتر احتمالاً در هفته‌های آینده رسما به مالکیت ایلان ماسک درمی‌آید. پس از ماه‌ها مناقشه، سرانجام ماسک در نامه‌ای به مدیران توییتر گفت که این شبکه‌ی اجتماعی را با پرداخت ۵۴٫۲۰ دلار به ازای هر سهم (مجموعا ۴۴ میلیارد دلار) می‌خرد. ماسک تا روز ششم آبان فرصت دارد که قرارداد را ببندد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا