شبکه های اجتماعی

توییتر رسما بخش پادکست‌ را به پلتفرم خود اضافه کرد

نسخه جدید و بازطراحی شده‌ای از Spaces توییتر در دسترس برخی کاربران قرار گرفته که به آن‌ها اجازه می‌دهد به پادکست‌ها گوش دهند.

به گزارش آی تی بوم، توییتر رسما وارد حوزه پادکست می‌شود. این شبکه اجتماعی نسخه آزمایشی جدید و بازطراحی شده‌ای از Spaces را راه‌اندازه کرده که این بار شامل پادکست‌ها می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های موردعلاقه خود را گوش کنند.

همانطور که توییتر در پست جدید وبلاگ خود توضیح می‌دهد، پادکست‌ها در بخش جدیدی به نام «Stations» به‌صورت دسته‌بندی‌های مختلفی مانند اخبار، موسیقی، ورزش و در کنار اتاق‌های گفتگو صوتی Spaces به کاربران نمایش داده می‌شود. این ویژگی در حال حاضر با گروه محدودی از کاربران انگلیسی زبان سراسر جهان در حال آزمایش است و در آینده با ویژگی‌های جدیدی در دسترس کاربران بیشتر قرار خواهد گرفت.

پست جدید وبلاگ توئیتر

پادکست‌های پیشنهادی توییتر برای کاربران

توییتر در ادامه پست خود توضیح می‌دهد که بر اساس فعالیت کاربران، به‌طور خودکار پادکست‌هایی را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند. به‌عنوان مثال، اگر شخصی به‌طور منظم با حساب Vox در توییتر تعامل داشته باشد، احتمالا پادکست‌های آن را در بخش Spaces مشاهده خواهد کرد.

وب‌سایت TechCrunch درباره نسخه جدید Spaces توییتر توضیح می‌دهد که شامل سه بخش اصلی می‌شود. ابتدا پادکست‌ها تحت عنوان Stations نمایش داده می‌شوند که کاربران می‌توانند با اسکرول کردن، برنامه مورد نظر خود را پیدا و به آن گوش دهند. در زیر آن، اتاق‌های صوتی Spaces قرار داده شده و در‌نهایت، کاربران در پایین‌ترین بخش این صفحه فهرستی از اسپیس‌های آینده را مشاهده می‌کنند.

همچنین سخنگوی این شرکت به TechCrunch توضیح داد که آن‌ها در حال دریافت بازخورد کاربران در مورد نسخه آزمایشی پادکست‌ها هستند تا در آینده نزدیک، نسخه نهایی آن را در دسترس تمام کاربران در پلتفرم‌های مختلف از جمله دسکتاپ قرار دهند.

اواخر سال گذشته، جین منچون ونگ (Jane Manchun Wong) مهندس شناخته شده توییتر با انتشار تصویری به توسعه بخش پادکست این شبکه اجتماعی اشاره کرده بود و حالا برای اولین بار، این قابلیت جدید در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا