تکنولوژی

جلیقه مجهز به فن‌های داخلی می‌تواند شما را خنک کند

یک جلیقه مجهز به فن های داخلی به شکلی سبک طراحی شده که با کمک فناوری نیمه هادی اثر خنک کنندگی برای کاربران خود خواهد داشت.

به گزارش آی تی بوم؛ جلیقه Koojack به عنوان یک جلیقه خنک کننده به شکلی طراحی شده است که در آن فناوری نیمه هادی می‌تواند باعث ایجاد اثر خنک کنندگی شود. یک دکمه روی این جلیقه تعبیه شده که با فشردن آن از طریق پچ‌های داخلی باعث خنک شدن جلیقه می‌شود. سازندگان این جلیقه می‌گویند اثر ترمو الکتریک در این جلیقه باعث می‌شود تا زمانی که فرد گرمش شد این سیستم قابلیت خنک کنندگی فعال شود. جلیقه مورد نظر با وزن سبک می‌تواند یک راه حل جدید و نوآورانه برای گرمای فصل تابستان ارائه کند. سیستم آن با کمک فناوری نیمه هادی به سرعت اثر خنک کنندگی خواهد داشت.

روی این جلیقه شش پچ خنک کننده همراه با فن برای دور کردن گرما قرار دارد. فعالیت این ۶ فن به صورت همزمان می‌تواند به اتلاف حرارت چشمگیری منجر شود. در نهایت نیز به شکلی تضمین شده اثرات خنک کنندگی ارائه می‌شود. سپس این اثر خنک کنندگی را می‌توان در حدود ۳ تا ۵ ثانیه احساس کرد. یک سیستم کنترل داخلی نیز درون این جلیقه قرار دارد که می‌تواند دما را در ۲۵ درجه سانتیگراد حفظ کند.

جنس این جلیقه از پلی استر بوده و به خوبی می‌تواند حرارت را هدایت کند. یک باتری قابل حمل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل جیب زیپ‌دار سمت چپ همراه با یک کانکتور جود دارد که می‌تواند این سیستم را تغذیه کند. این منبع تغذیه می‌تواند انرژی مورد نظر برای دو ساعت خنک کنندگی را تامین کند. جلیقه Koojack به شکلی کارآمد طراحی شده و با قابلیت حمل آسان می‌تواند در روزهای گرم تابستان یک راه حل نوآورانه برای خنک کردن باشد.

منبع: تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا