سخت افزار

روتر جدید MSI می‌تواند با آنتن‌های متحرک خود شما را در خانه دنبال کند

شرکت MSI در نمایشگاه CES 2023 از روتر جدیدی رونمایی کرده است که می‌تواند با آنتن‌های متحرک خود به‌سمت موقعیت شما در خانه بچرخد.

به گزارش آی تی بوم، حتماً برای شما هم پیش آمده است که در بعضی از نقاط خانه خود سیگنال وای‌فای ضعیف‌تری داشته باشید. MSI به‌دنبال حل این مشکل رفته و حالا در نمایشگاه CES 2023 روتری را معرفی کرده است که آنتن‌های آن می‌تواند شما را با حرکت در خانه دنبال کند.

روتر جدید MSI با نام RadiX BE22000 Turbo محصولی بالارده است که تقریباً تمام قابلیت‌های لازم (و حتی غیرلازم) برای شما را به‌همراه دارد. مهم‌ترین قابلیت این روتر در آنتن‌های آن دیده می‌شود که برخلاف سایر محصولات مشابه بازار، می‌تواند به‌طور خودکار یک دستگاه خاص را دنبال کند و بهترین پوشش سیگنالی را در اختیار آن دستگاه قرار دهد.

این روتر تا سال 2024 به بازار نمی‌آید، چون هنوز بعضی از ایرادات آن برطرف نشده است و نمی‌توان مطمئن بود که موتور حرکت‌دهنده آنتن‌ها می‌تواند تا سال‌ها بدون مشکل کار کند یا خیر. خبرنگار رسانه انگجت می‌گوید حتی در زمان نمایش کوتاه RadiX در CES 2023 متوجه شده است که حرکت آنتن‌ها با افزایش حرارت برخی مواقع کمی منقطع می‌شود.

به‌علاوه، مشخص نیست که روتر MSI در خانه‌ای که پر از گجت‌های مختلف است، چگونه تشخیص می‌دهد که کدام دستگاه را در اولویت سیگنال‌دهی قرار دهد و اگر یکی از آنتن‌ها خراب شود، فرایند تعمیر آن چگونه خواهد بود.

روتر MSI از وای‌فای 7 پشتیبانی خواهد کرد

اگرچه استاندارد وای‌فای 7 هنوز نهایی نشده، اما MSI این دستگاه را طوری طراحی کرده است که بتواند از این فناوری پشتیبانی کند. RadiX BE22000 Turbo همچنین از فناوری AI QoS بهره می‌برد که می‌تواند پینگ را در حین بازی کاهش، یا با لمس یک دکمه اولویت دانلود محتوا را تغییر دهد. برای مثال، می‌توان به این روتر گفت که اولویت را روی دریافت داده‌های استریم‌های ویدیویی بگذارد.

MSI مدعی است که این روتر با کانال پهنای باند 320 مگاهرتزی، در مقایسه با روترهای معمولی وای‌فای 6 چهار برابر سرعت بیشتری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا