اخبار فناوری

شورولت کامارو برقی در راه است؛ اولین تصویر از نسخه احتمالی

آینده خودروهای عضلانی آمریکایی در اختیار مدل‌های برقی خواهد بود و گاه و بی شک این سرنوشتی است که انتظار شورولت را هم می کشد

به گزارش مجله فناوری آی تی بوم، آینده خودروهای عضلانی آمریکایی در اختیار مدل‌های برقی خواهد بود و گاه و بیگاه شاهد انتشار رندرهایی از آن‌ها هستیم. یکی از جدیدترین آن‌ها که رندر شورولت کامارو برقی است توسط یک هنرمند اینستاگرامی به نام آندریاس ورس منتشر شده است.

شورولت کامارو برقی که قصد به چالش کشیدن خودروی عضلانی نسل بعدی دوج را دارد چهره نسبتاً آشنایی را به نمایش می‌گذارد. ظاهر این کامارو برقی شبیه کراس‌اوور شورلت بلیزر است که برخی از ویژگی‌های طراحی خود را به این مدل قرض داده تا با ظاهر بدنه جدیدش مطابقت داشته باشد. انتظار می‌رود خودروهای الکتریکی شورولت براساس یک زبان طراحی مشترک خلق شوند. این زبان طراحی پیش از این در شورولت بلیزر الکتریکی مشاهده شده است و سایر خودروهای الکتریکی این برند نیز با چنین ظاهری خلق خواهند شد.

شورولت کامارو برقی

نوار نوری که در وسط آن لوگوی پاپیونی قرار گرفته است چراغ‌های LED باریک را به یکدیگر متصل می‌کند. این رندر یک جلوپنجره عریض در بالا و یک جلوپنجره بزرگتر در پایین دارد. رنگ سپر مانند بدنه قرمز است، و شاهد المان‌های مشکی براق زیادی روی بدنه هستیم.

شورولت کامارو برقی، جذاب به اندازه نسخه اصلی

این مدل برقی که به لطف زبان طراحی آشنای خودش به عنوان یک کامارو به راحتی قابل تشخیص است جذابیت ظاهری زیادی دارد. اگر نسخه اصلی شبیه همین باشد خودرودوستان از آن استقبال خواهند کرد. آینده الکتریکی ماسل‌کارهای آمریکایی ممکن است برای بسیاری از علاقمندان ناخوشایند باشد. حذف موتورهای درون‌سوز از ماسل کارهای آمریکایی، سبب خواهد شد تا صدای غرش مانند این خودروها برای همیشه به فراموشی سپرده شود. فورد موستانگ نخستین ماسل کار برقی است که در قالب فورد موستانگ مک ای به بازار عرضه شده است. به زودی دوج و شورولت نیز نمایندگان خود را به بازار جهانی عرضه خواهند کرد.

البته این تصاویر کاملاً غیررسمی هستند. ممکن است شورولت کامارو برقی که گفته می‌شود سدان خواهد بود، اصلاً شبیه این رندر نباشد. در واقع هیچکس خارج از شرکت چیزی در مورد آن نمی‌داند، و این قضیه در مورد رقیب اصلی آن یعنی نسل بعدی دوج چلنجر نیز صدق می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا