دسته‌بندی نشده

عمر باتری سری گلکسی بادز ۳ بهبود پیدا خواهد کرد

به گزارش آی تی بوم؛

به نظر می‌رسد سامسونگ امسال و پس از مدت زمانی طولانی از نسل جدید سری گلکسی بادز موسوم به سری گلکسی بادر ۳ رونمایی خواهد کرد. همانطور که می‌دانیم، گلکسی بادز ۲ در سال ۲۰۲۱ و گلکسی بادز ۲ پرو در سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار شدند.

حالا اما گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند دو هدفون گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو با بهبودهای مهمی از جمله عمر باتری بالا همراه خواهند شد.

گلکسی بادز ۲ پرو

طبق این گزارش، مدل استاندارد گلکسی بادز ۳ از گواهی ضدآب و گردوغبار IP57 بهره خواهد برد که در مقایسه با گواهی IP52 نسل قبلی یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود.

هر کدام از ایربادهای گلکسی بادز ۳ از یک اسپیکر برخوردار خواهند شد که صدای باکیفیت (۲۴ بیتی و ۹۶ کیلو‌هرتزی) و قابلیت حذف نویز فعال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با فعال سازی حالت حذف نویز فعال، عمر باتری گلکسی بادز ۳ به مانند نسل قبلی برابر با ۵ ساعت خواهد بود.

عمر باتری سری گلکسی بادز ۳

از سوی دیگر، گلکسی بادز ۳ پرو با اسپیکرهای دوطرفه همراه خواهد شد که از عمر باتری بالاتری به نسبت مدل استاندارد و هدفون گلکسی بادز ۲ پرو بهره می‌برد. در این رابطه، هدفون پرچمدار سامسونگ می‌تواند تا ۶ ساعت کاربران را همراهی کند.

سامسونگ ظاهراً عمر باتری کیس شارژ سری گلکسی بادز ۳ را بهبود بخشیده است. همراه با کیس شارژ، دو هدفون گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو به ترتیب تا ۲۴ ساعت و تا ۳۰ ساعت به پخش موسیقی خواهند پرداخت. به نظر می‌رسد عمر بالای باتری کیس شارژ هدفون‌های سامسونگ به مصرف انرژی بهینه آن‌ها مربوط می‌شود چرا که حجم باتری آن تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت.

ویژگی های سری گلکسی بادز ۳

گزارش شده که گلکسی بادز ۳ پرو به یک قابلیت به نام Blade Lights مجهز خواهد شد که هنوز جزئیات دقیق آن مشخص نشده است. البته همانطور که از نام آن پیداست، امکان دارد که این قابلیت مربوط به نورپردازی برای کیس شارژ گلکسی بادز ۳ پرو باشد.

برخلاف نسخه استاندارد، مدل پرو سری گلکسی بادز ۳ با دو قابلیت حذف نویز تطبیق‌پذیر و صدای محیط همراه خواهد شد که می‌توانند به طور خودکار میزان صدای اطراف که به گوش کاربر می‌رسد را کنترل کنند. هر دوی این هدفون‌ها از بلوتوث نسخه ۵٫۳ پشتیبانی خواهند کرد.

ویژگی های سری گلکسی بادز ۳

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو در دو رنگ نقره‌ای و سفید به فروش خواهند رسید. در حال حاضر، هنوز جزئیات قیمتی این دو هدفون مشخص نشده ولی هدفون گلکسی بادز ۲ پرو با قیمت ۲۳۰ دلار و گلکسی بادز ۲ با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

دکمه بازگشت به بالا