نرم افزار

مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن ویندوز 365 را برای ویندوز 10 و 11 منتشر کرد

با انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش برنامه‌ی ویندوز ۳۶۵ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰، اکنون پورتال اختصاصی این سرویس برای کاربران سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت دردسترس است.

به گزارش آی تی بوم؛ مایکروسافت در رویداد روز گذشته‌ی خود، به‌روزرسانی‌هایی برای Windows 365 Cloud PC ارائه کرد. این سرویس که سال گذشته راه‌اندازی شد، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که یک ماشین مجازی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ را در فضای ابری دراختیار کارمندان قرار دهند. تابه‌حال، این ویژگی بیشتر ازطریق مرورگر وب یا برنامه‌های کاربردی مخصوص دسکتاپ راه‌دور دردسترس بود، اما حالا در پیش‌نمایش برنامه‌ی جدید اختصاصی ویندوز ۳۶۵ ارائه شده است.

برنامه‌ی جدید مایکروسافت ۳۶۵ در فروشگاه مایکروسافت ارائه شده است و به کارمندان سازمانی اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم از نواروظیفه یا منوی استارت به این سرویس دسترسی داشته باشند. این برنامه، پورتالی را در صفحه‌ی اصلی ویندوز ۳۶۵ راه‌اندازی می‌کند که در آنجا می‌توان رایانه‌های شخصی ابری را مشاهده کرد و به‌طور مستقیم به آن‌ها متصل شد.

مایکروسافت همچنین از Windows 365 Government رونمایی کرده است. به‌نوشته‌ی WindowsCentral، این سرویس درواقع نسخه‌ی ویژه‌ای از ویندوز ۳۶۵ برای مشتریان Community Cloud و Government Community در ایالات متحده است. علاوه‌براین، ویندوز ۳۶۵ به‌زودی قابلیت ارائه‌ی رایانه‌های شخصی ابری را به کارمندانی که به‌طور شیفتی یا پاره‌وقت و فقط در ساعت معینی از روز به یک کامپیوتر ابری نیاز دارند، فراهم خواهد کرد.

درنهایت، اکنون نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۳۶۵ از Citrix HDX Plus پشتیبانی می‌کند که به تیم‌های فناوری اطلاعات شرکت‌ها کمک می‌کند تا از طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها و لوازم‌جانبی پشتیبانی کنند. این سرویس همچنین در محیط‌هایی که پهنای‌باند کمی دارند، کنترل‌های امنیتی، خط‌مشی پیشرفته و تجربه‌ی کاربری بهتری ارائه می‌دهد.

جارد اسپاترو از مایکروسافت در پستی وبلاگی گفت:

با برنامه‌ی جدید مایکروسافت ۳۶۵ می‌توانید ازطریق نواروظیفه‌ی ویندوز ۱۱ یا منوی استارت به‌طور مستقیم به کامپیوتر ابری خود دسترسی داشته باشید و از تجربه‌ی کامل کار با ویندوز، اپلیکیشن‌ها، تنظیمات و محتوای خود در هر دستگاهی بهره ببرید.

تاریخ انتشار Windows 365 Government برای مشتریان Community Cloud و Government Community Cloud در ایالات متحده به‌زودی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا