موبایل و تبلت

مشخصات کامل و رندر جدید گلکسی A04s پیش از عرضه رسمی، فاش شد

برگه مشخصات و رندرهای جدید گلکسی A04s سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و دیگر مشخصات این گوشی هوشمند پرده برداشتند.

به گزارش آی تی بوم، سامسونگ احتمالاً به‌زودی گوشی هوشمند گلکسی A04s را معرفی می‌کند. اما پیش از آن، گزارش جدیدی به بیرون درز کرده است که مشخصات دقیق و همچنین رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند آینده غول کره‌ی جنوبی را به اشتراک می‌گذارد. گلکسی A04s به‌عنوان جانشین گلکسی A03s که سال گذشته عرضه شد، معرفی خواهد شد. در ادامه تمام جزئیات این محصول را بررسی می‌کنیم.

گزارش جدید گیزموچاینا، برگه‌ی مشخصات کامل گلکسی A04s سامسونگ را نشان می‌دهد. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند به‌روزرسانی نسبت به گلکسی A04 محسوب می‌شود. همچنین رندرهایی از آن به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی و نمایشگری دارای ناچ قطره‌ای خواهد بود.

طبق گزارش اخیر، سامسونگ گلکسی A04s دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. همچنین نمایشگر آن توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این گوشی هوشمند به پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 850 مجهز است. این تراشه با حداکثر ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد. کاربران همچنین می‌توانند با کمک کارت microSD فضای ذخیره‌سازی را تا یک ترابایت افزایش دهند.

سامسونگ گلکسی A04s دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی پرتره خواهد بود. در جلو نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی قرار خواهد گرفت.

این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی‌ تغذیه و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین باید گفت سامسونگ گلکسی A04s دارای رابط کاربری OneUI 4.1 و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ خواهد بود. برای امنیت بیشتر نیز، حسگر اثر انگشتی در کناره‌ی محصول جدید سامسونگ قرار گرفته است.

کانفیگ ۳ + ۳۲ گیگابایت سامسونگ گلکسی A04s با قیمت حدود ۱۷۹ یورو دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا