معرفی سایت

معرفی 10 سایت خیلی کاربردی

معرفی بهترین سایت های کاربردی

در دنیای گسترده مجازی راه های زیادی به جزء وقت گذراندن در اینستاگرام و تلگرام و سایر برنامه ها رایج و محبوب وجود دارد و جدا از سرویس ها و وب سایت هایی کاربردی که گوگل ارائه می دهد، شرکت های بسیاری هستند که خدمات جالب و قابل توجهی را از طریق سایت های شان ارائه می دهند.

سایت هایی که بهتر است آن ها را کامل بشناسید چراکه ممکن است روزی به دردتان بخورند و ارزش این را داشته باشند که در قسمت بوکمارک مرورگرتان آن ها را ذخیره نمایید. ممکن است یک روز با مشکل ارسال فایل برای همکارتان روبرو شوید و یا برنامه کاربردی که از طریق آن کارهای تان را انجام می دادید متوقف شود.

بهترین سایت های کاربردی,سایت های کاربردی,سایت های کاربردی و جالب,

برای مثال می توانید سری به بهترین سایت های آپلود فایل بزنید و لینک آماده دانلود فایل را برای همکارتان ارسال کنید، یا اینکه تولد صمیمی ترین دوستان نزدیک است اما از لحاظ مسافتی راه تان بسیار دور است، با شناخت بهتر این سایت های کاربردی می توانید برای دوستان یک کارت پستال مجازی و یا یک گیف تبریک تولد متحرک بسازید و برایش ارسال نمایید تا خوشحال شود!

به طور کلی کاربرد این دست از وب سایت ها تنها برای سرگرمی و بازی نیست و در بسیاری از مواقع خصوصا مواقع ضروری بسیار کار آمد هستند. در ادامه با Bestfarsi همراه باشید تا برخی از بهترین سایت های کاربردی را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین سایت های کاربردی,معرفی وب سایت های کاربردی,بهترین سایت های کاربردی,

1. سایت هایی که مخصوص ساختن گیف هستند

در شروع این مطلب توضیح دادیم که گیف ها چه کاربردهایی دارد. به طور کلی فایل های گیف علاقه مندان بسیاری دارد خصوصا در چت های آنلاین که ارسال یک ویدئوی طولانی حجم زیادی می خواهد، تبدیل آن به فایل گیف راحت تر بوده و با حجم کمتری ارسال می شود. در این میان وب سایت های گیف ساز زیادی فعالیت دارند که یکی از آن ها سایت GIPHY است و به شما این امکان را می دهد که در کمتری زمان ممکن برای خودتان فایل گیف بسازید.

سایت های کاربردی,سایت های کاربردی و جالب,معرفی بهترین سایت های کاربردی,

2. سایت های مخصوص تغییر فرمت فایل ها

یکی از بدترین ایرادات یا بهتر است بگوییم اشتباهاتی که در دنیای مدرن و نرم افزاری اتفاق می افتد، این است که یک فایل مهم کاری یا درسی را با فرمت اشتباه دریافت کنید که بدون شک تجربه این را داشته اید. در میان سایت های کاربردی و جالب، سایت هایی هستند که ابزارهایی را برای تغییر فرمت فایل ها در اختیارتان قرار می دهند. برای معرفی هم می توانید سری به سایت Zamzar بزنید. این وب سایت جایگزین بهتری نسبت به نرم افزارهای مختلفی است که برای تغییر فرمت باید روی سیستم تان نصب کنید. البته ابزارهایی که در سایت مذکور وجود دارد، دارای محدودیت هایی هستند، چراکه برخی از قسمت های آن پولی بوده و برای فعال شدن شان نیاز به پرداخت ارتقاء دارند. اما به طور کلی یکی از مهم ترین ویژگی های سایت زمزار این است که تمامی فایل ها اعم از صوتی گرفته تا تصویری و عکس های مختلف و اسناد متفاوت را ساپورت می کند.

معرفی وب سایت های کاربردی,بهترین سایت های کاربردی,سایت های کاربردی,

3. امکان ضبط صدای کلیپ ها با وب سایت های ضبط صدا

اپلیکیشن های زیادی برای ضبط صدا در گوگل پلی و وب سایت های مختلف وجود دارد اما گاهی اوقات پیش می آید که یک ویدئوی درسی را نیاز دارید و می خواهید به جای اینکه هم صوت و هم تصویر داشته باشد، فقط قابلیت صوتی آن را داشته باشید. راه های زیادی هم برای ضبط صدای ویدئو وجود دارد اما متاسفانه همه شان باعث خروجی بی کیفیتی خواهند شد! پس بهترین روش این است که سری به وب سایت Clyp بزنید. کار با این وب سایت کاربردی به قدری ساده و راحت است که در کمترین زمان ممکن می توانید صوت ویدئوی مدنظرتان را دریافت نمایید. برای این کار کافیست ویدئوی مورد نظر خود را بر روی سایت آپلود کرده تا یادداشت صوتی آن را به شما تحویل دهد.

این مطلب را از دست ندهید
10 تا از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک خارجی

سایت های کاربردی و جالب,معرفی بهترین سایت های کاربردی,معرفی وب سایت های کاربردی,

4. ماشین حساب های آنلاین برای محاسبه های حساس

گاه در حساب و کتاب های تان نیاز به مشاوره و کمک دارید اما کسی نیست که راهنمایی تان کند، بنابراین بهترین کار این است که سری به بهترین سایت های کاربردی بزنید که دارای قدرتمند ترین و حساس ترین ماشین حساب های آنلاین دنیا هستند. چنین سایت هایی ارزش اینکه آن ها را در بوکمارک مرورگرتان ذخیره کنید را دارند. یکی از این سایت ها Desmos Graphing Calculator است که دارای یک ماشین حساب حرفه ای آنلاین می باشد. در ماشین حساب این وب سایت تمامی توابع ریاضی، ابزارهای حل معادلات حرفه ای و گراف های مختلف وجود دارد و علاوه بر آن می توانید ساده ترین عمل حساب کتاب یعنی جمع و تفریق را هم در آن انجام دهید.

بهترین سایت های کاربردی,سایت های کاربردی,سایت های کاربردی و جالب,

5. ابزارهایی برای اینکه بدانید وب سایت ها دچار مشکل شده اند یا نه

فرض کنید که قصد خرید از دیجی کالا یا بهترین فروشگاه های آنلاین را دارید و خریدتان هم بسیار ضروریست، اما در هنگام ورود به سایت دچار مشکل می شوید و نمی دانید که مشکل از سیستم و اینترنت شماست و یا وب سایت مذکور خراب است! به همین منظور وب سایت های کاربردی وجود دارند که می توانید با کپی کردن آدرس URL سایتی که فکر می کنید خراب است، را در باکس این ابزار جستجو کنید تا به شما نتیجه را اعلام کند که آیا مشکل از سرور سایت است یا سیستم شما. این ابزارها را می توانید در وب سایت هایی مانند Down For Everyone Or Just Me پیدا کنید. یکی از ویژگی های این سایت این است که می توانید اطلاعات به دست آمده در خصوص میزبانی و هاست  سایت ها را دیده و اگر مشکل امنیتی در ان ها به وجود آمده باشد مطلع شوید و از همه مهم تر از آن ها اسکن بگیرید.

معرفی بهترین سایت های کاربردی,معرفی وب سایت های کاربردی,بهترین سایت های کاربردی,

6. پیدا کردن بهترین سایت ها برای دانلود فیلم

گاهی اوقات برخی از سریال ها هستند که نمی دانید چه سایتی آن ها را برای دانلود به صورت رایگان و کامل در اختیار کاربران قرار داده است و یا آنقدر در اینترنت جستجو کرده اید که نتیجه خاصی از آن نگرفته اید. به همین منظور وب سایت هایی وجود دارند که کافیست به آن ها مراجعه کنید و نام فیلم مورد نظرتان را در کادر جستجوگر آن سرچ نمایید تا تمامی سایت ها و سرویس هایی مانند نتفلیکس، یوتیوب، آمازون و هر نوع پلتفرمی که فیلم درخواستی شما در آن وجود درد را برای تان ارائه دهد. با این کار نه تنها وقت کمتری برای جستجوی فیلم ها هدر می دهید، بلکه به راحتی بهترین سایت های دانلود فیلم و یا پلتفرم های مخصوص به این کار را پیدا می کنید.

سایت های کاربردی,سایت های کاربردی و جالب,معرفی بهترین سایت های کاربردی,

7. ابزارهای شناسایی بدافزارهای کامپیوتری

ممکن است که بر روی کامپیوترتان یک فایل نامشخص پیدا شود که کنجکاو هستید محتوای آن را چک کنید اما ممکن است سیستم تان دچار مشکل شود و یا آن فایل حاوی ویروس باشد. برای اطمینان حاصل از امن بودن فایل می توانید آن را از طریق ابزارهای آنلاینی مانند Jotti Malware Scan بررسی کنید. کار اصلی این ابزارها این است که فایل هایی که شما فکر می کنید مخرب هستند را مورد بررسی قرار دهند. آن هم به این صورت که ابتدا فایل مورد نظر را آپلود کنید تا این ابزار با استفاده از بروز ترین امکانات فایل را برای تان اسکن کند. سپس نتیجه بررسی آن به ایمیل تان ارسال می شود.

معرفی وب سایت های کاربردی,بهترین سایت های کاربردی,سایت های کاربردی,

8. بررسی ساعات در تمامی مناطق دنیا

برای اینکه از ساعت کشورهای مختلف و اختلاف زمانی آن با ایران مطلع شوید هم راه های بسیاری وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از سایت Time And Date است. هر زمانی که نیاز داشتید از ساعت یک کشور خاص مطلع شوید، کافیست سری به این وب سایت بزنید و کشور یا منطقه مورد نظرتان را جستجو کنید تا ساعت آن بر روی صفحه نمایش داده شود.

سایت های کاربردی و جالب,معرفی بهترین سایت های کاربردی,معرفی وب سایت های کاربردی,

9. سرویس هایی برای ارسال فایل از طریق وب

ممکن است به هر دلیلی شرایط اینکه یک فایل را از طریق اپلیکیشن های پیام رسان ارسال کنید وجود نداشته باشد! البته سرویس های ویژه ای هم برای ارسال فایل وجود دارند مانند گوگل درایو و یا دراپ باکس اما گاهی اوقات حجم بالای فایل سبب می شود که سرعت ارسال آن کاهش یابد. در چنین مواقعی می توانید به وب ساتی هایی مانند firefox send مراجعه کنید. در این وب سایت شما می توانید فایل مورد نظرتان را آپلود کرده و آدرس دانلود آن را برای کاربران ارسال نمایید. این روش یکی از امن ترین روش ها برای ارسال فایل با حجم کم است.

بهترین سایت های کاربردی,سایت های کاربردی,سایت های کاربردی و جالب,

10. وب سایت های مخصوص ادیت حرفه ای عکس

این روزها اپلیکیشن های بسیاری برای ادیت عکس طراحی شده است که بسیار کاربردی هستند و در این میان ابزارهای قدرتمندی هم وجود دارند که با استفاده از هوش مصنوعی برای ادیت خودکار عکس ها ساخته شده اند. کافیست سری به وب سایت جذاب و مهیج Let’s Enhance بزنید. در این وب سایت کاربردی و جالب می توانید عکس هایی را که دارای رزولوشن بی کیفیتی هستند را بهبود بخشیده و یا عکس را بزرگتر کنید و تصویر را از هر گونه افکتی خارج نمایید. البته برای استفاده از خدمات ویژه چنین وب سایت هایی باید حتما در آن حق عضویت داشته باشید.

منبع: بست فارسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا