موبایل و تبلت

موتورلا Razr 2022 به‌عنوان اولین گوشی تاشو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی عرضه خواهد شد

اطلاعات منتشرشده از طرف موتورولا نشان می‌دهد Razr ۲۰۲۲، اولین گوشی هوشمند تاشو جهان با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی خواهد بود.

به گزارش مجله فناوری آی تی بوم، موتورولا به‌زودی از گوشی هوشمند تاشو جدید خود موسوم به Razr ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد این شرکت برای معرفی ویژگی‌های محصول جدید خود بسیار هیجان‌زده‌ بوده و قبل از معرفی رسمی، برخی ویژگی‌های آن را به‌اشتراک گذاشته است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Razr جدید، بهره گرفتن از نمایشگری با نرخ نوسازی بالا است.

صفحه مشخصات Razr ۲۰۲۲ برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی تاشو را نشان می‌دهد. ظاهراً موتورولا تلاش زیادی انجام داده تا این محصول به رقیبی قدرتمند برای سری زد فلیپ سامسونگ تبدیل شود. طبق اطلاعاتی که این شرکت به‌اشتراک گذاشته است، Razr جدید آن به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی OLED مجهز شده که از نظر مشخصات فنی با نمایشگر Edge 30 Pro مطابقت دارد.

موتورلا Razr 2022

به گزارش NotebookCheck، گوشی هوشمند Razr ۲۰۲۲ از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد و درنتیجه از این نظر نسبت به رقبای خود ازجمله گلکسی زد فلیپ ۳ و حتی زد فلیپ ۴ در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت. اگرچه نسل جدید زدفلیپ هنوز رسماُ معرفی نشده است، اما شایعات و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد این محصول به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

موتورولا همچنین مدعی شده است که صفحه‌نمایش پیشرفته‌ی Razr ۲۰۲۲ از رنگ‌های ۱۰ بیتی، HDR10 Plus، کاهش نور DC و قابلیت‌های مراقب از چشم (گواهی SGS) بهره خواهد برد. از دیگر ویزگی‌های این محصول می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا