اخبار فناوریتکنولوژیموبایل و تبلتنقد و بررسی

ناتینگ فون ۳ سال آینده و با هوش مصنوعی معرفی می‌شود

به گزارش آی تی بوم؛

با توجه به این که ناتینگ فون ۱ در سال ۲۰۲۲ و ناتینگ فون ۲ در سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی شدند، انتظار می‌رفت که ناتینگ فون ۳ نیز در طی سال جاری میلادی عرضه شود ولی حالا مدیرعامل ناتینگ اعلام کرده که پرچمدار جدید این برند تا سال آینده میلادی یعنی سال ۲۰۲۵ رونمایی نخواهد شد.

در یک ویدئو که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است، کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، به بحث درباره هوش مصنوعی پرداخته و از برنامه‌های برند ناتینگ برای ادغام محصولات خود با قابلیت‌های هوش مصنوعی پرده برداشته است.

ناتینگ فون ۲

ناتینگ به مانند دیگر شرکت‌های بزرگ حوزه گوشی‌های هوشمند در حال توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های خود است. در ویدئوی رسمی ناتینگ، به دو قابلیت هوش مصنوعی جدید اشاره شده که شامل یک دستیار صوتی و هوم اسکرین هوشمند می‌شوند.

ناتینگ در حال توسعه یک همراه صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که قابل‌شخصی‌سازی است و می‌تواند در نقش یک دوست برای کاربران ظاهر شود. این دستیار صوتی به صورت یک مدل چندرسانه‌ای خواهد بود و احتمالاً با نورپردازی Glyph و یا صفحه قفل دستگاه هماهنگ خواهد بود. دستیار صوتی ناتینگ به مانند دو چشم انیمیشنی طراحی خواهد شد.

دستیار صوتی ناتینگ

دیگر قابلیت هوش مصنوعی ناتینگ یک هاب است که در هوم اسکرین گوشی قرار می‌گیرد. این قابلیت قادر است تمامی اطلاعات موردنیاز کاربران مانند کارت پرواز، یادآورها و شرایط آب‌وهوا را به صورت کلی در هوم اسکرین به نمایش بگذارد. ناتینگ تایید کرده که این هاب هوم اسکرین هوشمند کاملاً پویاست و با توجه به زمینه موردنیاز اطلاعات را فراهم می‌آورد.

هوم اسکرین هوشمنو ناتینگ

شایان ذکر است که طبق اعلام رسمی ناتینگ، قابلیت‌های هوش مصنوعی اشاره‌شده هنوز در مراحل ابتدایی توسعه هستند. به نظر می‌رسد زمان زیادی تا عرضه هوش مصنوعی اختصاصی گوشی‌های ناتینگ باقی مانده است.

در نهایت باید اشاره کرد که امکان دارد ناتینگ فون ۳ در تابستان سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا