شبکه های اجتماعی

واتس‌اپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت HD را فراهم می‌کند

به گزارش آی تی بوم؛ واتس‌اپ در شهریورماه 1402، قابلیتی را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها را با وضوح و کیفیت بالاتر ارسال کنند. کاربران برای این منظور باید رزولوشن مناسب را به‌صورت دستی و جداگانه برای هر تصویر انتخاب کنند که این موضوع برای برخی افراد کمی پیچیده است. حالا واتس‌اپ در نسخه بتای جدید، به‌صورت اتوماتیک فیلم و عکس را با کیفیت بالاتر ارسال می‌کند.

به‌ گزارش GSMArena، با بررسی نسخه بتای 2.24.7.17 واتس‌اپ نسخه اندروید، مشخص شده است که همه تصاویر و ویدیوها می‌توانند با کیفیت HD و به‌صورت اتوماتیک ارسال شوند. کاربر می‌تواند به‌صورت پیش‌فرض کیفیت ارسال عکس و فیلم را روی حالت استاندارد و HD قرار دهد. بدیهی است که ارسال عکس و فیلم از طریق این گزینه، کیفیت بالایی نسبت به گزینه کیفیت استاندارد (Standard quality) دارد.

وقتی «کیفیت استاندارد» را انتخاب می‌کنید، فرد گیرنده رسانه را در یک فایل فشرده برای تحویل سریع‌تر و درعین‌حال پایین نگه‌داشتن کیفیت دریافت می‌کند. گفته می‌شود که کیفیت HD شش برابر فضای بیشتری اشغال می‌کند و ارسال آن کندتر خواهد بود.

مزایای این ویژگی جدید واتس‌اپ
این گزینه به شما امکان می‌دهد که درصورت نیاز، برخی از عکس و فیلم‌های زیبا، مهم و ضروری را با کیفیتی متفاوت ارسال کنید. همچنین با فعال‌کردن این گزینه، تمام عکس‌ها و ویدیوهای ارسالی به‌صورت اتوماتیک با کیفیت HD ارسال می‌شوند.

این ویژگی برای تعداد معینی از کاربران بتا عرضه شده است. هنگامی که تمام مشکلات و باگ‌های مربوط به این ویژگی برطرف شوند، به‌صورت عمومی و در نسخه‌های رسمی واتس‌اپ در دسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که دقیقاً در چه تاریخی این ویژگی انتشار می‌یابد، اما بهتر است برنامه واتس‌اپ را به‌طور منظم آپدیت کنید تا به‌محض انتشار این ویژگی، به آن دسترسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا