موبایل و تبلت

پوکو X5 5G احتمالاً به‌زودی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی از راه می‌رسد

پوکو X5 5G احتمالاً با تراشه اسنپدراگون +778G و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی، تا پیش از پایان 2022 معرفی خواهد شد.

به گزارش آی تی بوم؛ مدتی می‌شود که از توسعه گوشی پوکو X5 5G خبر داریم. این گوشی در گذشته موفق به کسب تأییدیه BIS هند و FCC شده بود و حالا در وب‌سایت‌های 3C چین و IMDA رؤیت شده است که می‌تواند نشان‌دهنده معرفی‌اش در آینده نزدیک باشد.

یک گوشی هوشمند پوکو با شماره مدل 22101320C موفق به کسب تأییدیه 3C چین شده است که براساس گزارش‌های قبلی، مربوط به گوشی پوکو X5 5G می‌شود. طبق این تأییدیه، گوشی آینده پوکو مانند پوکو X4 پرو 5G از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه همچنین با این شماره مدل، در وب‌سایت IMDA هم ظاهر شده که البته جزئیاتی درباره آن برملا نمی‌کند. اگرچه پوکو هنوز درباره تاریخ رونمایی از این گوشی هوشمند صحبتی نکرده است، اما با توجه به تأییدیه‌های بی‌شمار، انتظار داریم به‌زودی معرفی شود.

مشخصات احتمالی پوکو X5 5G

طبق اسناد FCC، گوشی آینده پوکو یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که انتظار داریم در بازاریابی از میزان 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده شود. علاوه بر این، شایعات می‌گویند پوکو برای گوشی آینده‌اش به سراغ تراشه اسنپدراگون +778G می‌رود که خبری خوبی برای کاربران به حساب می‌آید.

با وجود استفاده از تراشه قابل قبول، پوکو ظاهراً می‌خواهد در این گوشی هوشمندش از یک نمایشگر IPS LCD با رفرش ریت 120 هرتز استفاده کند. بنابراین احتمالاً باید منتظر پنل امولد برای گوشی پوکو X5 پرو باشیم.

گوشی پوکو X4 پرو 5G که چند‌ماه پیش معرفی شد، برخلاف نسخه قبلی‌اش، گوشی قدرتمندی نیست و به تراشه تقریباً ضعیف اسنپدراگون 695 مجهز شده است. با این حال، برخلاف نسل قبلی‌اش نمایشگر امولد 120 هرتزی دارد که کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در‌نهایت انتظار داریم پوکو X5 5G طی روزهای آینده و پیش از پایان سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود. هرچند این احتمال هم وجود دارد که در روزهای نخست 2023 با این محصول روبه‌رو شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا