موبایل

پیکسل ۹ پرو قابلیت فیلم‌برداری 8K نخواهد داشت

ظاهرا پیکسل ۹ پرو از قابلیت ضبط ویدیوهای 8K بی‌بهره خواهد بود.

به گزارش آی تی بوم؛

تاکنون جزئیات زیادی از سری پیکسل ۹ فاش شده است؛ اما ظاهرا افشاگری‌ها در خصوص پرچمداران جدید گوگل پایان ندارند. گفته می‌شود پیکسل ۹ پرو از فیلمبرداری 8K پشتیبانی نمی‌کند؛ اما به‌لطف قابلیت Video Boost کیفیت ویدیوها را به وضوح 8K می‌رساند.

حسگر GNK سامسونگ که گفته می‌شود در پیکسل ۹ پرو استفاده شده است، از نظر فنی توانایی ضبط ویدیو با وضوح 8K را دارد؛ اما گوگل به دلایلی تصمیم گرفته که پیکسل ۹ پرو را از این قابلیت محروم کند.

آن‌طور که اندروید هدلاینز می‌نویسد، Video Boost با آپلود ویدیو در بستر فضای ابری کار می‌کند و وضوح ویدیوها را ارتقاء می‌بخشد. به‌نظر می‌رسد گوگل با استفاده از هوش مصنوعی، ویدیوهای 4K را به 8K ارتقا خواهد داد. هنوز مشخص نیست که استفاده از این ویژگی اختیاری است یا خیر.

پیکسل ۹ پرو فولد نیز احتمالا از قابلیت Video Boost بهره‌‌مند خواهد شد؛ اما با توجه به استفاده از دوربین متفاوت، ظاهرا نمی‌تواند کیفیت ویدیوها را به وضوح 8K ارتقاء دهد.

از سوی دیگر گفته می‌شود پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL از قابلیت دیگری به نام Zoom Enhance برخوردار خواهند بود؛ اما مشخص نیست این قابلیت در ابتدای عرضه‌ی گوشی‌ها دردسترس قرار می‌گیرند یا در آینده به گوشی گوگل اضافه خواهند شد.

منبع: تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا