کامپیوتر و لپ تاپ

کروم بوک Vero 514 ایسر با تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم معرفی شد

ایسر کروم‌بوک جدید خود موسوم به Vero 514 را با تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل و بدنه‌ای از جنس پلاستیک بازیافتی با تمرکز بر پایداری معرفی کرد.

به گزارش آی تی بوم، کروم‌بوک‌های سری Vero ایسر ازجمله محصولاتی هستند که با تمرکز بر پایداری تولید شده‌اند. این شرکت اولین کروم‌بوک این سری را با نام Aspire Vero در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد و پس از آن شاهد معرفی چند مدل دیگر از این خانواده بوده‌ایم. اکنون ایسر با رونمایی از Vero 514، عضو جدیدی به این محصولات اضافه کرده است.

کروم بوک Vero 514 ایسر

Vero 514 ایسر از طراحی سازگار با محیط‌زیست بهره می‌برد و ۳۰ درصد از بدنه‌ و ۵۰ درصد از کلاهک‌های کلیدهای آن از جنس پلاستیک بازیافتی (PCR) و همچنین ۱۰۰ درصد تاچ‌پد آن از پلاستیک‌های اقیانوسی ساخته شده است.

بسته‌بندی این کروم‌بوک نیز تا ۹۰ درصد از جنس کاغذهای بازیافتی بوده و نمای بیرونی این لپ‌تاپ از شاسی بدون‌ رنگ بهره می‌برد و پنل نمایشگر آن نیز تا ۹۹ درصد قابل بازیافت است و بنابراین سازنده‌ی این محصول قطعاً تمرکز زیادی روی پایداری آن داشته است.

به گزارش XDA، کروم‌بوک Vero 514 ایسر از پردازنده‌ی Core i7-1255U اینتل بهره می‌برد و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD عرضه می‌شود. اگرچه مدل پایه‌ای این محصول در ایالات متحده، قدرت سخت‌افزاری چشم‌گیری ندارد و با تراشه‌ی Core i3-1215U، رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی SSD به‌فروش می‌رسد که البته برای یک کروم‌بوک میان‌رده، ترکیب خوبی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتبانی از وای‌فای 6E و صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با وضوح Full HD با پوشش ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB اشاره کرد. این دستگاه در برخی از بازارها با نمایشگر لمسی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا