سخت افزارموبایل و تبلت

گوشی خود را در ۷ ثانیه شارژ کنید

این فناوری به شما کمک می‌کند تا گوشی خود را در ۷ ثانیه شارژ کنید


به گزارش آی تی بوم؛گجت جدیدی که برای نخستین بار در نمایشگاه CES امسال معرفی شد تنها در عرض چند ثانیه می‌تواند باتری اکسترنال کاملاً شارژ شده‌ای را در اختیار گوشی شما قرار دهد. Swapery شرکت سازنده میگوید با استفاده از این گجت به عنوان اولین سیستم باتری قابل تعویض خودکار در جهان امکان استفاده برای گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد.

در این فناوری یک باتری اکسترنال وجود دارد که می‌توان آن را از طریق پورت USB C به دستگاه کاربر متصل کرد. در زمان تخلیه این باتری میتوان گوشی را روی ایستگاه شارژ آن قرار داده و باتری خالی شده را در عرض چند ثانیه با باتری کاملا شارژ شده تعویض کرد. به گفته شرکت سازنده فرایند تعویض Swapery تنها در عرض ۷ ثانیه انجام خواهد شد. هنوز ظرفیت باتری اکسترنال Swapery مشخص نشده است. اما به گفته تیم سازنده با استفاده از این باتری می‌توان ۸ تا ۱۰ ساعت شارژ اضافی در اختیار داشت. در وب سایت این شرکت نیز بیان شده است که رویکرد ارائه شده توسط آنها میتواند پایانی برای تمام روش‌های فعلی برای شارژ باشد.

هنوز قیمت عرضه Swapery مشخص نشده است اما با توجه به استفاده از رویکرد پیشرفته این دستگاه برای شارژ گوشی‌های هوشمند احتمالاً قیمت بالایی نیز خواهد داشت. از طرفی بسته باتری‌های این دستگاه نیز ممکن است با قیمت بالایی به بازار عرضه شود.

 

منبع:تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا