معرفی سایت

۸ سایت برتر ساخت آواتار برای پروفایل شبکه‌های اجتماعی

ساخت آواتار برای تصاویر پروفایل یکی از راه‌های خوب برای حضور بهتر شما در شبکه‌های اجتماعی است. همگی ما می‌دانیم که اینستاگرام نیز به تازگی قابلیت ساخت آواتار را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. پس آواتار قطعا بین بسیاری از مردم پرطرفدار خواهد بود. حال ما برای ساخت آواتار یا باید از اینستاگرام کمک بگیریم و یا این که به سراغ اپلیکیشن‌های این حوزه برویم. آخرین راه موجود نیز استفاده از سایت‌های مشغول به کار در این حوزه است. به دلیل استفاده راحت‌تر و همچنین قابلیت‌های بیشتر، ما تصمیم گرفتیم که به سراغ سایت‌های ساخت آواتار برای تصاویر پروفایل برویم.

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که تصویر واقعی خود را به عنوان تصویر پروفایل خود در شبکه‌‎های اجتماعی قرار ندهند. یکی از راه‌های موجود برای این افراد استفاده از آواتارهاست. شما می‌توانید یک آواتار شبیه به خود و یا یک آواتار زیبا که هیچ شباهتی به شما ندارد را بسازید. پس حق انتخاب و اختیار دارید.

همان‌طور که احتمالا متوجه شده‌اید، موضوع این مقاله جذاب از سایت دیجی‌کالا مگ معرفی هشت سایت برتر ساخت آواتار برای تصاویر پروفایل است. در نتیجه اگر شما هم دوست دارید که از آواتارها استفاده کنید و تصاویر زیبایی را به عنوان تصویر پروفایل خود قرار دهید، ما را تا انتهای این مقاله جذاب همراهی کنید. در نهایت نیز نظرات خود را با ما و دیگر کاربران دیجی‌کالا مگ به اشتراک بگذارید.

۱) Avataaars Generator

اولین سایت این لیست Avataaars Generator نام دارد. در ابتدا باید به این نکته مهم اشاره کنم که اصول و استانداردهای طراحی سایت در طول زمان تغییر می‌کنند. پس قابلیت‌های ساخت آواتارها نیز بین سایت‌های مختلف قطعا متفاوت است. آواتارها در دنیای امروز بسیار پرطرفدارتر از گذشته هستند و اکثر مردم از آن‌ها استقبال می‌کنند.

با امکانات موجود در این سایت شما می‌توانید رنگ و نوع ظاهر مو، لباس، چشم، ابرو، دهان و پوست را به راحتی انتخاب کنید. پس شما با تغییرات این موارد به راحتی می‌توانید یک آواتار با توجه به سلیقه و علاقه خود بسازید. پس از اتمام کار به راحتی آواتار خود را ذخیره کنید و یا با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. خوشبختانه استفاده از سایت Avataaars Generator کاملا رایگان است.

در نهایت شما می‌توانید آواتار خود را به صورت یک فایل PNG یا SVG دانلود کنید. جالب است بدانید که این سایت امکان مشاهده آواتار را به صورت کد HTML یا React نیز برای شما فراهم می‌کند. برای ورود و استفاده از این سایت رایگان از دکمه زیر استفاده کنید.

سایت Avataaars Generator

۲) Face.co

استفاده از سایت Avataaars Generator بسیار ساده است، اما امکانات آن نسبت به این سایت کمی پایین‌تر است. در حقیقت سایت Face.co تلاش می‌کند تا در هر زمینه‌ای بیشترین امکانات ممکن را برای شما فراهم کند. در نتیجه شما می‌توانید دهان، بینی، گوش‌ها، چشم‌ها، ابروها و موهای خود را به راحتی در این سایت سفارشی‌سازی و ویرایش کنید.

جالب است بدانید که انواع رنگ‌ها برای عنبیه، مو و پوست نیز در آن موجود هستند و شما می‌توانید لباس‌های خود را نیز تغییر دهید. همچنین امکان انتخاب یک تصویر پس‌زمینه جالب نیز برای ما فراهم شده است. بسیاری از سایت‌های دیگر نیز این امکانات را در اختیار شما می‌گذارند، اما دلیل ما برای انتخاب این سایت این است که یک اتصال امن از طریق HTTPS را به کاربران خود ارائه می‌دهد. پس علاوه بر قابلیت‌های یک سایت ساخت آواتار، باید به امن بودن آن نیز توجه کنیم. با استفاده از دکمه زیر شما می‌توانید وارد سایت Face.co شوید.

سایت face.co

۳) ۸BitIcon

سومین سایت برتر ساخت آواتار برای تصاویر پروفایل ۸BitIcon نام دارد. قالب این سایت کمی قدیمی و نوستالژیک است. سایت ۸BitIcon بسیار شبیه به سایت Face.co است، اما در نوستالژی بودن با هم تفاوت بزرگی دارند. شما در این سایت می‌توانید تصاویر پس‌زمینه، نوع صورت، رنگ و نوع لباس، ظاهر دهان و مو و چشم را انتخاب کنید. در این سایت آواتارهای شما جنسیت دختر و یا پسری دارند که باید آن را نیز تعیین کنید.

از مزایای این سایت که آن را به یک سایت پرطرفدار ساخت آواتار تبدیل کرده است باید به قابلیت ساخت آواتارها به عنوان NFT اشاره کرد. شما می‌توانید تصاویر ساخته شده خود را به فروش برسانید و یا این که فایل PNG آواتار خود را دانلود و ذخیره و هر زمانی که خواستید از آن استفاده کنید. با استفاده از دکمه زیر از این سایت دیدن فرمایید.

سایت ۸BitIcon

۴) Powerpuff Yourself

کمپانی Cartoon Network راهی برای ساخت آواتارهای محبوب ارائه کرده است و این راه سایت “Powerpuff Yourself” است. در این سایت شما باید ابتدا رنگ پوست، چشم، دهان، مو و حتی ریش (اختیاری) را در قسمت Self انتخاب کنید. سپس به بخش Gear بروید تا لباس، عینک و هر وسیله‌ای که در دست دارید را انتخاب کنید. وسیله موجود در دست شما می‌تواند یک توپ فوتبال و حتی قلاده سگ باشد. پس در واقع حق انتخاب بسیار بالایی دارید.

پس از اتمام کار سایت Powerpuff Yourself سعی می‌کند تا یک تصویر پس‌زمینه جالب برای آواتار شما ایجاد کند. شما می‌توانید این تصویر را حذف و یا ویرایش کنید. با استفاده از دکمه زیر همین حالا آواتار جذاب خود را بسازید.

سایت Powerpuff Yourself

۵) The Character Creator

Character Creator یکی دیگر از سازندگان آواتار جالب و هیجان‌انگیز است. این سایت ابتدایی‌ترین موارد موجود برای ساخت آواتار را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید بهترین اواتار ممکن را طراحی کنید و ویژگی‌های مختلف آواتار خود را سفارشی‌سازی کنید. شما با انتخاب یک شخصیت مرد یا زن کار را شروع می‌کنید و ویژگی‌های دیگری را به آن اضافه می‌کنید تا ظاهر آواتار خود را به همان شکلی که دوست دارید، سفارشی‌سازی کنید.

پس از اتمام مراحل بالا شما می‌توانید آواتار خود را به صورت یک فایل SVG و یا PNG دانلود و ذخیره کنید. سپس شما آزاد هستید که از آواتار خود در هر مکانی که دوست دارید، استفاده کنید. با ایجاد یک حساب کاربری در سایت The Character Creator می‌توانید در آینده نیز به آواتار خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن را ویرایش کنید. با استفاده از دکمه زیر وارد این سایت شوید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

سایت The Character Creator

۶) DoppelMe

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که شما تنها با ثبت‌نام در این سایت می‌توانید از تمام قابلیت‌های موجود در آن استفاده کنید. این سایت برای شروع یک آواتار ناقص در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. با اضافه کردن موارد مختلف به آن آواتار اولیه می‌توانید آواتار خود را تکمیل‌تر و زیباتر کنید.

کار کردن با این سایت بسیار آسان است. در حقیقت این سایت مناسب افرادی است که هیچ تجربه‌ای در ساخت آواتار ندارند و می‌خواهند که نحوه ساخت آواتار را به خوبی یاد بگیرند. اگر شما هم هیچ تجربه‌ای در ساخت آواتار ندارید، همین حالا وارد این سایت شوید و کار خود را آغاز کنید.

سایت DoppelMe

۷) Avachara

بهتر است که به سراغ هفتمین سایت این مقاله برویم. Avachara به شما امکان می‌دهد تا آواتار‌ها را به سبک انیمه ایجاد کنید. علاوه بر رنگ پوست و جنسیت، شما می‌توانید از میان مجموعه‌ای از اشکال صورت، چشم‌ها، بینی، دهان، ابروها و موها را نیز انتخاب کنید.

همچنین طیف گسترده‌ای از لباس‌ها که شامل همه چیز به غیر از کفش‌ها هستند نیز در دسترس شما قرار دارند. از لباس‌های مرسوم تا موارد غیرعادی‌تر مانند کلاه ایمنی و لباس بابانوئل نیز برای انتخاب وجود دارند.

این سایت آن‌قدر پیشرفته است که شما می‌توانید مواردی مانند گیتار، شمشیر، توپ، عینک و حیوانات خانگی را در دست آواتار خود قرار دهید. سپس تصویر پس‌زمینه آواتار خود را انتخاب کنید. در نهایت پس از اتمام تمامی کارها، آواتار خود را به‌عنوان یک فایل PNG یا JPEG دانلود کنید. برای ورود به این سایت می‌توانید از دکمه زیر استفاده کنید.

سایت Avachara

۸) Ready Player Me

با استفاده از سایت Ready Player Me کاربران می‌توانند آواتار خود را به سبک سه‌بعدی طراحی کنند. شما می‌توانید یک عکس در این سایت آپلود کنید و منتظر بمانید تا آواتار سه‌بعدی تصویر شما ایجاد شود. همچنین می‌توانید از قابلیت‌های موجود در این سایت استفاده کنید و یک آواتار سه‌بعدی متناسب با علایق خود ایجاد کنید.

همان‌طور که در حال ایجاد آواتار خود هستید، می‌توانید برای چرخاندن آن روی آواتار کلیک کرده و تصویر را بچرخانید. شما همچنین می‌توانید علاوه بر موارد معمول، نوع آرایش، عینک، کلاه، لباس، ماسک و خالکوبی را نیز به آواتار خود اضافه کنید. پس وارد سایت زیر شوید و یک آواتار سه‌بعدی جذاب برای خود بسازید.

سایت Ready Player Me

جمع‌بندی

در این مطلب ابتدا راه‌های ساخت آواتار (اپلیکیشن اینستاگرام و اپلیکیشن‌های موجود در این حوزه و سایت‌های موجود در این حوزه) را به شما معرفی کردیم. سپس تصمیم گرفتیم که سایت‌های برتر ساخت آواتار برای تصاویر پروفایل را به شما معرفی کنیم که هشت مورد از آن‌ها را انتخاب و معرفی کردیم.

با استفاده از این سایت‌ها شما دیگر نیازی به اپلیکیشن‌های تخصصی این حیطه ندارید و به راحتی با استفاده از اینترنت می‌توانید به صورت آنلاین آواتارهای مورد علاقه خود را بسازید. اگر هیچ تجربه‌ای در ساخت آواتارها ندارید، اصلا نگران نباشید زیرا کار با این ۸ سایت بسیار آسان است و تمامی این سایت‌ها نیز شما را برای ساخت آواتار به خوبی راهنمایی می‌کنند.

منبع: دیجی مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا