بازی

پلی‌استیشن ۶ سونی احتمالاً پس‌از سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد

بیانیه‌ی اخیر سونی نشان می‌دهد این شرکت معرفی نسل بعدی کنسول بازی خود یعنی پلی‌استیشن ۶ را بعد از سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش آی تی بوم؛ سونی در آخرین اظهارات خود درمورد معامله‌ی میان اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت، توضیحاتی هم درمورد پلی‌استیشن ۶ ارائه داد. درحالی‌که این شرکت تاریخ دقیقی برای رونمایی از نسل بعدی کنسول بازی خود مشخص نکرد، اما اشاره‌هایی به بازه‌ی زمانی حدودی معرفی این محصول داشت.

سونی در بیانیه‌ی اخیر خود فاش کرد که مایکروسافت به این شرکت اعلام کرده است Call of Duty تا سال ۲۰۲۷ برای پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. به‌گفته‌ی این شرکت ژاپنی، پیشنهاد غول فناوری مستقر در ردموند نشان می‌دهد پس‌از بازه‌ی مورد اشاره، دارندگان پلی‌استیشن امکان دسترسی به نسخه‌های جدید بازی مذکور را نخواهند داشت.

به گزارش GamingBolt، سونی در بخشی از بیانیه‌ی خود گفت معرفی نسل بعدی کنسول پلی‌استیشن هم‌زمان با توقف دسترسی این پلتفرم به Call of Duty و سایر عناوین مطرح اکیتیوژن انجام خواهد شد و به‌همین دلیل شاید برخی افراد در آن زمان نسبت به خرید محصول مذکور تردید داشته باشند.

با توجه‌به آن‌چه گفته شد، پلی‌استیشن ۶ احتمالاً پس‌از سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد و این موضوع نشان می‌دهد چرخه‌ی فروش پلی‌استیشن ۵ سونی مثل پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۳ این شرکت به‌مدت ۷ تا ۸ سال پس‌از معرفی آن ادامه خواهد یافت. این درحالی است که چرخه‌ی معرفی مدل‌های قدیمی‌تر کنسول‌های بازی معمولاًُ فقط تا پنج‌سال ادامه داشت.

جزئیات دیگری که در بیانیه‌ی اخیر سونی ارائه‌شده است نشان می‌دهد اشتراک‌های جدید پلی‌استیشن پلاس بسیار عقب‌تر از Xbox GamePass هستند و مایکروسافت می‌خواهد سونی را به شرکتی مثل نینتندو تبدیل کند. غول فناوری ژاپنی ادعا می‌کند خرید اکتیویژن بلیزارد ازطرف مایکروسافت باعث افزایش هزینه‌های توسعه‌دهندگان بازی‌ها و همچنان گیمرها خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا