اخبار فناوریاینترنت

در روزهای آینده شبکه اینترنت کشور ناپایدار خواهد شد!

به گزارش آی تی بوم؛ طبق اطلاعیه که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت منتشر شد، امکان دارد در روزهای آینده شاهد ناپایداری موقتی در شبکه اینترنت کشور باشیم. این مسئله به دلیل انجام اقدامات فنی لازم جهت ارتقا و توسعه تجهیزات شبکه بعد از نیمه‌شب‌ها و ساعات کم ترافیک اتفاق می‌افتد و اینترنت در این ساعت‌ها با اختلال روبه‌رو می‌شود.

با انجام این اقدامات، شرکت ارتباطات زیرساخت قصد دارد شبکه IP را بهبود بخشیده و ظرفیت آن را به 50 درصد افزایش دهد تا بتواند نیازهای روزافزون کاربران را برطرف کند. با این حال، به دلیل انجام این فعالیت‌ها، ممکن است در برخی مناطق شبکه ناپایداری‌های موقتی رخ دهد.

در کدام شهر‌ها شبکه اینترنت ناپایدار خواهد بود؟

همانطور که در جدول بالا می‌بینید، این شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده است که در روزهای پنجم، هشتم، نهم، دهم و دوازدهم مهر ماه، در برخی شهرهای کشور ممکن است این ناپایداری‌های شبکه اثر خود را نشان دهند. این به این معنی است که در این روزها، کاربران ممکن است با مشکلاتی در دسترسی به خدمات شبکه اینترنت مواجه شوند.

در روزهای اخیر نیز، برخی مقاطع شبکه اینترنت کشور دچار اختلالاتی شده بودند. این مسئله به توسعه زیرساخت‌های کشور نسبت داده شد.

این اطلاعیه نشان می‌دهد که شرکت ارتباطات زیرساخت به پیگیری مشکلات شبکه می‌پردازد. همچنین قصد دارد با انجام اقدامات فنی لازم، بهبود و توسعه شبکه را به عمل آورد. باید دید این اقدامات اثربخش خواهد بود یا خیر.

 

منبع: سخت افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا