اخبار فناوری

با افشای والپیپر پیش فرض جدید ویندوز ۱۱ همین حالا می‌توان آن را دانلود کرد

به گزارش آی تی بوم؛

در آستانه راه‌اندازی اولین دستگاه‌های مجهز به نسخه جدید ویندوز ۱۱ که در آن از جدیدترین پردازنده‌های سری اسنپدراگون کوالکام استفاده شده والپیپر نسخه جدید ویندوز ۱۱ افشا شد. پیش از این بسیاری از منابع اعلام کرده بودند این نسخه از ویندوز احتمالاً دارای یک والپیپر کاملاً جدید خواهد بود.

آماده سازی تصویر زمینه پیش فرض توسط مایکروسافت در حالی انجام می‌گیرد که کاربران در آینده می‌توانند آن را با وضوح بالا دانلود کنند. در حال حاضر تصاویر مربوط به این والپیپر پیش از رونمایی رسمی افشا شده است. کاربر به نام Cadenza این والپیپر را با کیفیت بالا منتشر کرده است. البته در حال حاضر تنها تصویر ثابت این والپیپر در دسترس قرار دارد. اما طبق شایعات مایکروسافت قصد دارد افکت‌های جدیدی را برای پس زمینه در این سیستم عامل آماده کند. والپیپر جدید شامل یک افکت عمق خواهد بود که در آن پس زمینه می‌تواند واکنشی نسبت به حرکت ماوس نشان دهد. وجود چنین ویژگی هنوز توسط مایکروسافت تایید نشده است. همچنین ممکن است این ویژگی به صورت عمومی منتشر نشود.

امروز مایکروسافت میزبان رویداد ویژه برای ویندوز و سرفیس است که در آن علاوه بر معرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید ویژگی‌های مربوط به سیستم عامل خود را نیز به نمایش خواهد گذاشت. احتمالاً در این مراسم نسخه‌های جدید سرفیس پرو ۱۰ و لپ تاپ سرفیس ۶ نیز معرفی خواهد شد.

پیش از این نسخه بیزینس دستگاه های مذکور با پردازنده‌های استاندارد اینتل معرفی شده بودند. امروز قرار است نسخه‌های مصرف کننده این دستگاه‌ها مجهز به پردازنده‌های اسنپدراگون ایکس کوالکام معرفی شوند. این موضوع می‌تواند نشان دهنده تمرکز بیشتر ویندوز روی آرم باشد. بنابراین امروز مشخص خواهد شد که سیستم عامل ویندوز چه قابلیت‌های نرم‌افزاری دیگری را ارائه می‌کند.

منبع: تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا