موبایل و تبلت

افشای تصاویر جدیدی از پیکسل ۹ و ۹ پرو XL همراه با مشخصات فنی دوربین‌ها

تصاویر جدیدی که از پیکسل ۹ و ۹ پرو ایکس ال منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل تغییرات جالب توجهی را در بخش دوربین‌های این سری از گوشی‌های پیکسل به کار گرفته است.

به گزارش آی تی بوم؛ گوگل پیش از این سری پیکسل ۹ را به شکل اجمالی نشان داده بود و تقریباً بسیاری از رندرها و تصاویر مربوط به این دستگاه پیش از این افشا شده است. اما اکنون یک افشا کننده رندرهای جدیدی را از این دو دستگاه به ترتیب با رنگ صورتی و کرمی منتشر کرده که می‌تواند مشخصات احتمالی این دو گوشی را نشان دهد.

این افشاگر به نام Sudhanshu Ambhore در شبکه اجتماعی ایکس دو رندر احتمالی مربوط به سری پیکسل را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته که یکی از آنها پیکسل ۹ و دیگری پیکسل ۹ ایکس ال است. رندر پیکسل ۹ با طرح رنگ صورتی دیده می‌شود که نسبت به رنگ‌های مشکی و خاکستری معمولی بسیار چشم نوازتر است. البته پیش از این نیز رندرهایی از پیکسل ۹ با رنگ صورتی منتشر شده بود.

در این تصاویر پیکسل ۹ پرو ایکس ال نیز با رنگ کرمی مشاهده می‌شود. پیش از این سایت معروف اندروید آتوریتی نیز رنگ بندی‌های مختلفی را از سری پیکسل ۹ فاش کرده بود. از اطلاعات دیگر در رندرهای منتشر شده می‌توان به روز رسانی گسترده در طراحی دوربین در سری پیکسل ۹ اشاره کرد. هم پیکسل ۹ و هم مدل پیکسل ۹ پرو ایکس ال مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض خواهند بود. البته در سری پیکسل ۹ پرو این دوربین از نوع پریسکوپی است. در دوربین سلفی پیکسل ۹ نیز یک لنز ۱۰.۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار قرار دارد که در گوشی‌های پرو و نوع پرو ایکس ال این دوربین از نوع ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گوگل در سری پیکسل ۹ از مودم جدیدی استفاده کرده که می‌تواند برای کاربران با نیاز به اتصال مطمئن‌تر روی این گوشی‌ها یک خبر دلگرم کننده محسوب شود.

منبع: تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا