موبایل و تبلتنقد و بررسی

رونمایی ایسوس از گوشی های گیمینگ خود

گوشی‌های گیمینگ راگ فون ۸ و ۸ پرو با طراحی کاملاً جدید و سخت‌افزار پرقدرت از راه رسیدند


به گزارش آی تی بوم؛ایسوس در نمایشگاه CES 2024 از سری راگ فون ۸ به‌عنوان بهترین گوشی گیمینگ خود پرده‌ برداشت. این خانواده شامل Asus ROG Phone 8 و Asus ROG Phone 8 Pro می‌شود که هر دو به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهزند.

مدل پرو راگ فون ۸ در پنل پشتی از چراغ‌های LED هیجان‌انگیزی استفاده می‌کند که ایسوس آن‌ها را AniME Vision می‌نامد.



گوشی‌های سری راگ فون همواره گیمرها را هدف قرار داده‌اند و طراحی بدنه‌ی آن‌ها المان‌های گیمینگ داشته است. این گفته برای سری راگ فون ۸ هم صدق می‌کند، اما ایسوس با تغییر چشمگیر طراحی، تلاش کرده راگ فون ۸ را افزون‌بر گیمرها برای کاربران عادی نیز مناسب جلوه دهد.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی ایسوس، گوشی‌های سری راگ فون ۸ با پردازنده‌ی پرچمدار کوالکام و ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار می‌گیرند و به تراشه‌ی گرافیکی توانمند Adreno 750 مجهزند.

گوشی ایسوس راگ فون ۸ و ۸ پرو در بخش جلویی از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچ اولد (با نام تجاری AMOLED) استفاده می‌کنند که وضوحش به ۲٬۴۴۸ در ۱٬۰۸۰ پیکسل می‌رسد و با شیشه‌ی گوریلا گلس ویکتوس ۲ از آن محافظت می‌شود.



در بخش پشتی ایسوس راگ فون ۸ و ۸ پرو شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی هستیم. ماژول تله‌فوتو بزرگ‌نمایی اپتیکال (بدون افت کیفیت) سه برابری ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین تفاوت ایسوس راگ فون ۸ و راگ فون ۸ پرو این است که مدل پرو در پنل پشتی چراغ LED دارد. این سیستم که AniMe Vision نامیده می‌شود، از صدها چراغ کوچک LED تشکیل شده که می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد تا دستگاه ظاهری منحصربه‌فرد به خود بگیرد.

قیمت گوشی ایسوس راگ فون ۸ در کانفیگ پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱٬۱۰۰ دلار است. قیمت گوشی ایسوس راگ فون ۸ پرو با ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی به ۱٬۵۰۰ دلار می‌رسد. هر دو گوشی در فصل اول ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا