خودرو و موتورسیکلت

لیست دوم قیمت محصولات مدیران خودرو + جدول مرداد 1402

به گزارش آی تی بوم؛ پس از انتظار قیمت چند محصول فونیکس طی روزهای پیشین، اکنون دومین لیست قیمت محصولات مدیران خودرو منتشر شده است. در این لیست چهار محصول از برند ام وی ام و چهار محصول از برند فونیکس به چشم می‌خورند. محصولات برند ام وی ام شامل دو مدل ام وی ام X22‌ پرو، آریزو 5 توربوشارژر و ام وی ام X55 پرو هستند. در بخش مربوط به فونیکس نیز آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو،‌ فونیکس FX و تیگو 8 پرومکس حضور دارند. خودروهایی همچون آریزو 5 اسپرت یا تیگو 8 پرو در این لیست مشاهده نمی‌شوند.

ارزان‌ترین محصول حال حاضر مدیران خودرو، ام وی ام X22‌ پرو دنده‌ای است. این خودرو با قیمت رسمی 706 میلیون و 700 هزار تومان، ارزان‌ترین محصول مدیران خودرو و همچنین ارزان‌ترین محصول برند ام وی ام است. به فاصله اندکی از آن، ام وی ام X22‌ پرو اتوماتیک با قیمت 870 میلیون و 700 هزار تومان قرار دارد.

قیمت خودروهای ام وی ام:

آریزو 5 توربوشارژر با قیمت یک میلیارد و 52 میلیون و 800 هزار تومان در رتبه بعدی پس از این دو خودرو قرار دارد. این خودرو اندکی نسبت به نسخه جدید خود موسوم به آریزو 5 اسپرت ارزان‌تر است. بااین‌حال تفاوت‌ها میان دو تیپ جدید و قدیم این خودرو اندک هستند. ام وی ام X55‌ پرو نیز با قیمت یک میلیارد و 249 میلیون و 500 هزار تومان،‌ گران‌ترین خودرو از برند ام وی ام به حساب می‌آید. هنوز خودرو جدید ام وی ام X55‌ کراس در این لیست حضور ندارد.

جدول قیمت محصولات مدیران خودرو بخش فونیکس:

در بخش فونیکس از لیست قیمت محصولات مدیران خودرو نیز چهار محصول حضور دارند. قیمت سه خودرو این لیست یعنی آریزو 6 پرو، تیگو 8 پرومکس و تیگو 7 پرو پیش از این اعلام شده بود. تنها خودرویی که در لیست به عنوان محصولی متفاوت حضور دارد، فونیکس FX است. این خودرو با قیمت رسمی یک میلیارد و 724 میلیون و 700 هزار تومان توسط مدیران خودرو به فروش می‌رسد. قیمت دیگر محصول پرطرفدار فونیکس یعنی تیگو 8 پرو را در این لیست نمی‌توان دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =

دکمه بازگشت به بالا