موبایل و تبلت

تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 ؛ مقاومت پرچمدار گوشی تاشو سامسونگ در زیر شکنجه! [+ویدیو]

به گزارش آی تی بوم؛  گوشی گلکسی Z Fold 5 جدیدترین گوشی تاشوی گران قیمت سامسونگ محسوب می‌شود که شاید در نگاه اول انتظار نداشته باشیم که از تست‌های مقاومت جان سالم به در ببرد. این گوشی علی‌رغم ظرافت در طراحی از زیر سخت‌ترین شکنجه‌های JerryRigEverything سربلند بیرون آمده است. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

 

در تست مقاومت در برابر خط و خش نمایشگر خارجی، محافظ Gorilla Glass Victus 2 مقاومت خاصی از خود نشان نداده و در تماس با موادی که درجه سختی 6 دارند، دچار خط افتادگی دائمی می‌شود و مواد با درجه سختی 7، خراش‌های عمیقی روی سطح آن به جای می‌گذارند. سه دوربین پشتی گلکسی Z Fold 5 با شیشه محافظت می‌شوند و بنابراین مقاومت آن‌ها در برابر خط‌ و خش مثل نمایشگر بیرونی این گوشی است.

مقاومت گوشی گلکسی Z Fold 5 در برابر گرد و غبار

فشار زیاد روی نمایشگر داخلی این گوشی، لکه‌های دائمی روی پیکسل‌های آن بر جای می‌گذارد و نمایشگر داخلی گلکسی زدفولد ۵ در تماس با شعله فندک پس‌ از حدود ۱۰ ثانیه ذوب می‌شود. پس از انجام دیگر شکنجه‌های همیشگی روی Galaxy Z Fold 5 نظیر سوزاندن دائمی پیکسل‌های نمایشگر با شعله فندک و به جا گذاشتن خراش روی تمام سطوح فلزی گوشی با استفاده از تیغ کاتر، زک تصمیم گرفت مقاومت این گوشی در برابر گرد و غبار را نیز به چالش بکشد.

زک در ویدیو خود مقدار قابل‌توجهی خاک را روی سطح نمایشگر و درز لولای گلکسی زدفولد ۵ می‌ریزد اما این‌کار هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی‌کند. شرکت سامسونگ در تبلیغات گوشی Galaxy Z Fold 5 اعلام کرده بود که این گوشی در برابر خم شدن بسیار مقاوم است.

زک حتی این مورد را نیز تست کرد و با تمام نیروی خود، سعی کرد این گوشی را در حالت باز، به سمت بیرون خم کند؛ اما این گوشی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داد. در مجموع، گوشی Galaxy Z Fold 5 توانست تست مقاومت صفحه یوتیوب JerryRigEverything را با موفقیت پشت سر بگذارد. در انتها از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی منتشر شده از مقاومت گوشی Z Fold 5 در برابر شکنجه‌های JerryRigEverything را ببینید:

 

 

منبع:شهرسخت افزار

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا