اخبار فناوریخودرو و موتورسیکلت

شرکت معماری آلمانی طرح مفهومی هتل چرخدار را ارائه کرد

به گزارش آی تی بوم؛

ایده ساخت هتل متحرک توسط یک شرکت معماری آلمانی مطرح شده است .اگرچه ساخت چنین هتلی طور واقعی می‌تواند شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی باشد. اما در صورتی که مفهوم ارائه شده توسط این شرکت در دسترس قرار بگیرد می‌تواند در آینده به یک هتل واقعی تبدیل شود.

پژوهشگران در این شرکت معماری ایده سوئیفت پادر را برای سفرهای طولانی و خسته کننده ارائه کردند. در واقع طرح ارائه شده یک وسیله نقلیه مفهومی آینده نگر است که در آن یک اتاقک خواب بزرگ برای استراحت دو مسافر هنگام رانندگی قرار گرفته است. سوئیفت پاد می‌تواند در صورت نیاز رانندگان به میان وعده نیمه شب تنقلات و نوشیدنی‌ها را نیز به آنها ارائه کند.

ایده اصلی ساخت این خودرو استفاده از آن برای پیمودن مسافت‌های طولانی با سرعت معقول و حتی در هنگام خواب است. شرکت Xoio ارائه کننده طرح مفهومی این خودرو در پست وبلاگی خود اعلام کرد پیش از این ما همیشه جذب قطارهای شبانه و ایده نوستالژیک بیدار شدن در مقصد شده‌ایم. طراحی این خودرو به شکل مثلث است. سازندگان آن اعلام کردند هدف از استفاده شکل مثلث برای ساخت خودرو نشان دادن این موضوع است که این شکل چقدر می‌تواند در مسافت‌های طولانی برای ساخت یک وسیله حمل و نقل پایدار مناسب باشد.

در سوئیفت پاد دو تخت یک نفره قرار دارد که می‌تواند فضای خواب کافی برای دو مسافر باشد. همچنین امکان سفارش این وسیله نقلیه به صورت آنلاین توسط مسافران فراهم خواهد بود و آنها تنها کافی است تا مقصد و زمان مورد نظر خود را اعلام کنند. با استفاده از یک سیستم ناوبری جدید می‌توان به طور خودکار سرعت مورد نیاز برای رسیدن به مقصد را انتخاب و یا محاسبه کرد. این شرکت اعلام کرد حرکت در طول شب با سرعت‌های سازگار با محیط زیست می‌تواند شگفت انگیز باشد. به ویژه اینکه ترافیک نیز کمتر است. در صورتی که راننده و مسافران عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند امکان توقف برای استراحت کردن نیز وجود دارد. این خودرو می‌تواند مجموعه‌ای از مکان‌های جذاب را نیز به کاربران خود برای استراحت و توقف ارائه کند. این پیشنهادها همیشه به روز رسانی خواهند شد.

منبع: تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا