اخبار فناورینرم افزار

تجربه‌ی اپلیکیشن‌ها ازطریق ساب‌سیستم اندرویدیِ ویندوز/امکان ارائه همه اپلیکیشن ها در ویندوز11 فراهم شد

مایکروسافت می‌گوید اپ استور آمازون در ویندوز ۱۱ به‌صورت عمومی در‌دسترس تمامی توسعه‌دهندگان قرار گرفته است.

به گزارش مجله فناوری آی تی بوم،پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی یکی از قابلیت‌های جذابی بود که مایکروسافت در مراسم رونمایی ویندوز ۱۱ روی آن مانور داد؛ اما کاربران سریعاً متوجه شدند تعداد کمی از اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور آمازون رسماً پشتیبانی می‌شوند و حتی همان اپلیکیشن‌ها هم عملکرد مناسبی در ویندوز ۱۱ نداشتند.

با‌این‌حال، مایکروسافت و آمازون همواره در تلاش بوده‌اند تا تجربه‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی را در ویندوز ۱۱ بهینه‌تر کنند و به‌نوشته‌ی XDA Developers، اکنون تمامی توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های اندرویدی خود را وارد اپ استور آمازون در ویندوز ۱۱ کنند. آمازون می‌گوید تجربه‌ی اپلیکیشن‌ها ازطریق WSA (ساب‌سیستم اندرویدیِ ویندوز) ارائه می‌شود.

آمازون می‌گوید توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌سادگی و بدون نیاز به ساخت نسخه‌ی دسکتاپ اپلیکیشن‌ها، به میلیون‌ها کاربر ویندوز ۱۱ دسترسی پیدا کنند. این شرکت به نمونه‌های موفقی مثل Epic Seven و Hungry Shark Evolution و TikTok اشاره کرده است.

فراموش نکنید که اپ استور آمازون در ویندوز ۱۱ همچنان در مرحله‌ی پیش‌نمایش قرار دارد و این یعنی اپلیکیشن‌ها ممکن است باگ داشته باشند. این نسخه‌ی پیش‌نمایش در ۳۱ کشور دردسترس است و از بیش‌ از ۲۰٬۰۰۰ اپلیکیشن میزبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 5 =

دکمه بازگشت به بالا