کامپیوتر و لپ تاپنقد و بررسی

عرضه محصولات وان پلاس ظاهراً به تعویق افتاده است

به گزارش آی تی بوم؛

در حالی که بیش از یک سال از عرضه تبلت وان پلاس پد گذشته، شایعات پیشین ادعا کرده‌اند که نسل جدید این تبلت موسوم به وان پلاس پد ۲ با تاخیر و در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

حالا اما افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station ادعا کرده که عرضه بسیاری از محصولات وان پلاس مانند وان پلاس پد ۲ و ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۳ به تعویق افتاده است.

تاخیر در عرضه محصولات وان پلاس

وان پلاس در طی چند سال گذشته وارد بازارهای دیگری جز گوشی‌های هوشمند شده است. برای مثال، تبلت وان پلاس پد یک تاثیر بزرگ در بازار تبلت‌های اندرویدی گذاشت و ساعت وان پلاس واچ ۲ نیز به عنوان یکی از ساعت‌های بالارده بازار شناخته شد.

از محصولاتی که با تاخیر عرضه می‌شوند می‌توان به اوپو پد ۳، وان پلاس پد ۲، وان پلاس واچ ۳، رنگ جدید وان پلاس بادز ۳ و هدفون پرچمدار Enco X3 اشاره کرد.

افشاگری برجسته به نام Max Jambor گزارش Digital Chat Station‌ را تایید کرده ولی هنوز دلیل اصلی تاخیر در عرضه محصولات وان پلاس مشخص نشده است. امکان دارد وان پلاس به دلیل مشکلاتی در زنجیره تامین و یا تغییر در استراتژی فروش تصمیم گرفته تا عرضه محصولات خود را به تعویق بیاندازد.

وان پلاس پد

با توجه به این که وان پلاس پد به عنوان نسخه بازار جهانی اوپو پد ۲ عرضه شد، انتظار داریم که وان پلاس پد ۲ نیز نسخه ری‌برند اوپو پد ۳ باشد. از مشخصات فنی تبلت جدید وان پلاس و اوپو می‌توان به نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه اشاره کرد.

ساعت وان پلاس واچ ۲ اخیرا معرفی شده و نیازی به عرضه مدل جدید آن در آینده‌ای نزدیک احساس نمی‌شود. با این وجود، زمان زیادی از رونمایی وان پلاس پد گذشته و احتمال دارد تاخیر در عرضه وان پلاس پد ۲ باعث شود که فروش آن تحت‌تاثیر قرار بگیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان عرضه محصولات وان پلاس مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا