هوش مصنوعی

قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی از طریق بیکسبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد!

به گزارش آی تی بوم؛ به نقل از Samsung Newsroom، کاربران قادر خواهند بود از طریق صدای خود، از ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی Galaxy روی سری S24 استفاده کنند.

یکی از این ویژگی‌ها «مترجم» است؛ سامسونگ اعلام کرده است که کاربران می‌توانند این ویژگی هوش مصنوعی را با گفتن «سلام Bixby، مترجم را روشن کن» راه‌اندازی کنند. کاربران همچنین می‌توانند با همین روش به آسانی از «دستیار تایپ» نیز استفاده نمایند. در واقع از طریق ویس در برنامه بیکسبی می‌توان خصوصیات زیر را فعال کرد:

  • ترجمه زنده
  • اصلاح املای کلمات
  • خلاصه صفحات وب
  • سازماندهی فایل‌ها
  • تماس‌هاها

بیکسبی برای دستورات صوتی از چه زبان‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

این گزارش اضافه می‌کند که قابلیت ویس بیکسبی از زبان‌های چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره‌ای، پرتغالی، اسپانیایی و آمریکای لاتین پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای افزایش دقت یا قابلیت اعتماد این نرم افزار، توصیه می‌کند جملات و کلمات را شمرده و کمی با تأخیر به بیکسبی بگویید. همچنین احتمالاً این هوش مصنوعی از کاربران می‌خواهد تا برای استفاده از برخی ویژگی‌های مبتنی بر حافظه ابری، به حساب سامسونگ خود وارد شوند.

به‌نظر می‌رسد کاربران باید به سامسونگ کمی زمان بدهند تا یکپارچگی Galaxy AI با Bixby بهبود یابد و در مناطق بیشتری عرضه شود. درحالی‌که ویژگی‌های Galaxy AI برای سری S24 است، اما کمپانی کره‌ای قرار است این هوش مصنوعی را برای برخی دستگاه‌های نسل گذشته سری S نیز عرضه کند. به زودی صاحبان دستگاه‌های گلکسی S23 و گلکسی زد فولد و فلیپ 5 ویژگی‌هایی مانند ترجمه زنده و «Circle to Search» سامسونگ را دریافت خواهند کرد.

همچنین در تاریخ 14 فوریه سال جاری میلادی، سامسونگ تأیید کرد که ویژگی منحصربه‌فرد «Instant Slow-Mo» سری S24 به سری گلکسی S24، زد فولد و فلیپ 5 و تب S9 خواهد آمد. بیشتر این ویژگی‌ها قرار است در آپدیت One UI 6.1 عرضه شود. این آپدیت در ماه مارس سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیتو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا