کامپیوتر و لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ جدید MSI معرفی شد.

به گزارش آی تی بوم؛ شرکت تایوانی MSI به تازگی از جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام MSI تایتان GP68 HX رونمایی کرده است. این محصول که مشخصات سخت افزاری بسیار جذابی را به همراه دارد؛ برای گیمر‌هایی طراحی شده که به دنبال عملکرد سریع و قدرت بالا هستند.

MSI تایتان GP68 HX دارای نمایشگری ۱۶ اینچی با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی است. این نرخ نوسازی، برای بازی واقعا عالی محسوب شده و نمایشگر این لپ‌تاپ همچنین محدوده رنگی DCI-P3 را نیز به طور کامل پوشش می‌دهد. MSI در این محصول از یک کیبورد استیل‌سریز با بک‌لایت RGB قابل شخصی سازی و کلید‌های WASD شفاف استفاده کرده است.

این لپ‌تاپ در دو نسخه متفاوت روانه بازار شده که یکی از آنها دارای پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i9 با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 4060 با حافظه ۱۲ گیگابایتی است و دیگری از پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 4080 با حافظه ۱۲ گیگابایتی استفاده می‌کند.

این محصول دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5 و ۱ ترابایت حافظه SSD است. MSI تایتان GP68 HX دارای اسپیکر‌های دوگانه با قدرت ۲ وات است و یک وب‌کم اینفرارد با رزولوشن 720p را نیز به همراه دارد. این لپ‌تاپ گیمینگ که نیاز بالایی به دفع حرارت دارد؛ از دو فن و شش لوله انتقال گرما جهت مدیریت دما استفاده می‌کند.

MSI تایتان GP68 HX از یک باتری ۴ سلولی با قدرت ۹۰ وات بر ساعت و پشتیبانی از شارژ ۳۳۰ واتی استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ دارای دو پورت USB Type-C 3.2 نسل دوم، دو پورت USB-A، یک پورت اترنت و یک پورت HDMI 2.1 است و در سوی دیگر، از وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه با پردازنده اینتل Core i9 و کارت گرافیک RTX 4060، با قیمت ۹٫۶۹۹ یوآن (حدود ۱٫۳۴۰ دلار) روانه بازار شده و در سوی دیگر، نسخه با پردازنده Core i7 و کارت گرافیک RTX 4080 نیز با قیمت ۱۳٫۴۹۸ یوآن (حدود ۱٫۸۶۵ دلار) قابل تهیه است.

 

 

 

منبع: جی اس ام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا