اخبار فناوری

مایکروسافت به‌زودی آپدیت ویژوال استودیو را با سیستم به‌روزرسانی ویندوز یکپارچه می‌کند

به گزارش آی تی بوم؛ ویژوال استودیو یکی از محبوب‌ترین محیط‌های توسعه‌ی یکپارچه‌ (IDE) در سراسر جهان محسوب می‌شود و روی چندین پلتفرم در دسترس است. مایکروسافت برنامه‌ی بزرگی برای بازسازی تجربه‌ی آپدیت ویژوال استودیو با ادغام آن در سیستم به‌روزرسانی ویندوز دارد.

به‌گفته‌ی ‌مایکروسافت، آسان‌ترین راه برای اینکه توسعه‌دهندگان بتوانند ویژوال استودیو را روی ویندوز به‌روزرسانی کنند و ایمن بمانند، این است که اجازه بدهند ویندوز، آپدیت‌های امنیتی ماهانه را از طریق Windows Update دریافت کند. بدین ترتیب به‌جای آپدیت دستی ویژوال استودیو، باید روی گزینه‌ی Check for updates در بخش به‌روزرسانی ویندوز کلیک کنید تا همه‌ی به‌روزرسانی‌های موجود به‌صورت خودکار نصب شوند.

برخلاف قابلیت ریکال ویندوز ۱۱ که پس از انتقادات شدید، به یک ویژگی اختیاری تبدیل شد، توسعه‌دهندگان می‌توانند آپدیت ویژوال استودیو را به‌ انتخاب خودشان فعال یا غیرفعال کنند.

صفحه‌ی تنظیمات ویژوال استودیو به گزینه‌ای برای دریافت آپدیت از طریق سیستم به‌روزرسانی ویندوز مجهز خواهد شد. قابلیت مذکور فعلاً تنها برای توسعه‌دهندگان در دسترس است.

مایکروسافت فعلاً زمان انتشار عمومی قابلیت آپدیت یکپارچه‌ی ویژوال استودیو را اعلام نکرده است؛ اما گفته می‌شود در ماه آگوست (مرداد و شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا