شبکه های اجتماعی

مدیرعامل توییتر حرکت به سمت افزودن قابلیت‌های پرداخت و بانک‌داری را تأیید کرد

مدیرعامل توییتر و ایلان ماسک توضیحاتی را درباره تغییر برند این شرکت به X ارائه کردند و از اپ همه‌چیز با قابلیت‌های مالی حرف زدند.

به گزارش آی تی بوم؛ تغییر برند توییتر به X رسماً در حال انجام است. دیروز لوگوی این شبکه اجتماعی از نماد پرنده به حرف ایکس تغییر پیدا کرد. حالا «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل شرکت و ایلان ماسک، مالک آن توضیحاتی را ارائه داده‌اند که این تغییر به چه معناست و چگونه تحولات این پلتفرم را نشان خواهد داد.

به‌گزارش انگجت، لیندا یاکارینو در یادداشتی درباره برند جدید X برای توییتر با اشاره به این که استفاده از این شبکه اجتماعی به بالاترین سطح تاریخ خود رسیده است، توضیح داد: «ما به ارائه تجربه‌های صوتی، ویدیویی، پیام‌رسانی، پرداخت و بانک‌داری برای تمام جامعه کاربران‌مان ادامه می‌دهیم و مارکت‌پلیسی جهانی را برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌ها می‌سازیم.»

مدت‌هاست که گفته می‌شود ایلان ماسک مشتاق عرضه قابلیت‌های بانک‌داری در توییتر است. حالا یادداشت یاکارینو دوباره روی همین برنامه و تبدیل توییتر به اپلیکیشن همه‌چیز تأکید دارد. مدیرعامل این شرکت می‌گوید پلتفرم X میدان اجتماعات دنیا را متحول خواهد کرد.

تغییر توییتر به X به چه معناست؟

یاکارینو می‌گوید: «خیلی از شرکت‌ها می‌گویند می‌خواهند سریع حرکت کنند، اما ما از حرکت با سرعت نور لذت می‌بریم و X نیز همین است. ما در X به‌شکلی خستگی‌ناپذیر برای خدمت‌رسانی به تمام کاربران و مصرف‌کنندگانمان تلاش می‌کنیم تا از آزادی بیان و انتخاب محافظت کنیم، بستر تعاملات نامحدود را به‌وجود بیاوریم، و مارکت‌پلیسی بسازیم امکان موفقیت تجاری همه مشارکت‌کنندگان خود را فراهم می‌کند.»

ایلان ماسک، مدیر ارشد فناوری توییتر نیز در توضیح تغییر برند این شرکت به X گفت این شبکه اجتماعی برای تبدیل‌شدن به اپ همه‌چیز خریداری شد، بنابراین اتفاقی که اکنون افتاده است، یک تغییر نام معمولی نبوده است. این کارآفرین میلیاردر می‌گوید نام توییتر برای زمانی که صرفاً امکان اشتراک‌گذاری پیام‌های 140 نویسه‌ای وجود داشت، منطقی بود، اما حالا تقریباً می‌توان هر چیزی ازجمله ویدیوهای چندساعته را آپلود کرد.

ماسک در انتهای توییت خود افزود: «در ماه‌های آینده ویژگی‌های ارتباطی جامع و قابلیت انجام تمام امور مالی را به این پلتفرم اضافه می‌کنیم. در چنین شرایطی، نام توییتر دیگر معنی نمی‌دهد، برای همین باید به پرنده بدرود بگوییم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا