نرم افزار

مزایای استفاده‌نکردن از حساب مایکروسافت در ویندوز ۱۱ اعلام شد

به گزارش آی تی بوم؛

مایکروسافت در به‌روزرسانی اخیرِ یکی از اسناد بخش پشتیبانی خود، دلایل متعددی برای استفاده از حساب کاربری مایکروسافت به‌جای حساب محلی در ویندوز ۱۱ ذکر کرده است. طبق اسناد مذکور، با حساب مایکروسافت می‌توانید کامپیوتر خود را به سرویس‌های ابری این شرکت متصل و فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید و حتی تنظیمات خود را روی چندین کامپیوتر به‌طور مشابه نگه دارید.

به‌هرحال همه‌ی کاربران تمایلی به استفاده از حساب مایکروسافت ندارند. برخی افراد ترجیح می‌دهند از حساب محلی روی ویندوز بهره ببرند. غول فناوری اهل ردموند قطعاً استفاده از حساب مایکروسافت را پیشنهاد می‌کند‌ اما دلایل این شرکت برای انجام اینکار می‌تواند برخی کاربران را به استفاده از حساب‌های محلی سوق دهد.

حساب محلی ویندوز روی دستگاه کاربر ساخته می‌شود و برای ورود به آن به اینترنت نیاز ندارید. این حساب به‌طور مستقل از سرویس‌های دیگر عمل می‌کند و به فضای ابری متصل نیست. این یعنی تنظیمات، فایل‌ها و برنامه‌های شما فقط روی همان دستگاه قابل دسترسی خواهند بود.

حساب مایکروسافت به آدرس ایمیل و رمزعبوری که با هات‌میل، اوت‌لوک، وان‌درایو، آفیس اسکایپ، ایکس‌باکس و ویندوز استفاده می‌کنید مرتبط است. با ورود به کامپیوتر با حساب مایکروسافت، به سرویس ابری این شرکت متصل می‌شوید و تنظیمات و فایل‌های شما می‌توانند روی دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی شوند. همچنین می‌توانید از این ویژگی برای دسترسی به سایر سرویس‌های مایکروسافت استفاده کنید.

دلایل استفاده از مایکروسافت اکانت برای کسانی که در اکوسیستم این شرکت فعالیت می‌کنند قانع‌کننده به‌نظر می‌رسد. به‌هرحال مواردی که مایکروسافت برای استفاده‌نکردن از حساب محلی ذکر کرده است، برای برخی کاربران بیشتر شبیه مزیت به‌نظر می‌رسد تا نقطه‌ضعف.

امکان ورود به کامپیوتر ویندوزی بدون نیاز به اینترنت، برای برخی افراد ویژگی مثبتی به‌حساب می‌آید. همچنین به‌احتمال زیاد بسیاری از افراد تمایل دارند از کامپیوتر خود بدون اتصال به سرویس‌های مایکروسافت استفاده کنند.

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا