اخبار فناوریموبایل و تبلت

مشخصات اصلی پیکسل 8 پرو فاش شد!

به گزارش آی تی بوم؛  با اینکه هنوز ویژگی‌ها و زمان دقیق رونمایی گوشی پیکسل ۸ پرو مشخص نشده، برخی از ویژگی‌های مهم این گوشی فاش شده است.
حساب توییتری فعال در حوزه فناوری، Yogesh Brar، توییت‌هایی درباره‌ی پیش‌بینی مشخصات و قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است. این شخص در توییت خود به‌ برخی از ویژگی‌های احتمالی پیکسل ۸ پرو اشاره کرده و گفته است که این گوشی هوشمند احتمالاً در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

بر‌اساس این توییت، پیکسل ۸ پرو صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی QHD+ LTPO OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. این در حالی است که نمایشگر پیکسل ۷ از نوع OLED با همین نرخ نوسازی و از فناوری LTPO بی‌بهره است.

LTPo فناوری جدیدی است که نرخ نوسازی صفحه‌‌نمایش را با استفاده‌ی کاربر تنظیم می‌کند. در مواقعی که فقط عکسی ثابت در حال نمایش باشد، نرخ نوسازی کاهش‌ و هنگام استفاده‌های دیگری از‌جمله پخش فیلم و بازی یا اسکرول‌کردن مقدار آن تا ۱۲۰ هرتز افزایش پیدا می‌کند. بدین‌ترتیب، مصرف انرژی صفحه‌نمایش کمتر و تجربه‌ی کاربری بهتری فراهم می‌شود. هم‌اکنون، این فناوری در گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی پیکسل ۸ پرو می‌توان به ۱۲ گیگابایت رم آن (مانند مدل قبلی) اشاره کرد. اگر پیش‌بینی این توییت درست از آب دربیاید، از تراشه‌ی بسیار قدرتمند Tensor G3+Titan گوگل در این تلفن‌همراه استفاده شده است.

علاوه‌بر‌این، پیکسل ۸ پرو در پنل پشتی احتمالاً به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و در پنل جلویی به دوربین ۱۱ مگاپیکسلی سلفی مجهز خواهد بود.

انرژی لازم برای کار با گوشی جدید گوگل را باتری ۴٬۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی ۲۷ وات سریع تأمین خواهد کرد. نکته‌ی دیگر اینکه پیکسل ۸ پرو سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.
منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا