اخبار فناوریبازی

رؤیای گیمرها؛ این اولین مانیتور ۳۲ اینچ 4K OLED دنیا است

به گزارش آی تی بوم؛ به نقل از زومیت، ایسوس مانیتور جدیدی به نام ROG Swift OLED PG32UCDM رونمایی کرده است که پنل ۳۲ اینچ دارد. به ادعای ایسوس، PG32UCDM اولین مانیتور ۳۲ اینچ OLED گیمینگ با وضوح 4K در دنیا است. این مانیتور از پنل ۲۴۰ هرتز 4K QD-OLED استفاده می‌کند و سیستم خنک‌کننده‌ی اختصاصی دارد.

پیش‌تر مانیتورهای 4K OLED را در بازار دیده‌ایم، اما محصول جدیدی که ایسوس رونمایی کرده است از پنل QD-OLED استفاده می‌کند. این فناوری نسخه‌ی پیشرفته‌تر OLED است تا رنگ‌ها سرزنده‌تر نمایش داده شوند و ناحیه‌های تاریک، عمیق‌تر به‌نظر برسند. همچنین پنل‌های QD-OLED به روشنایی بیشتری نسبت‌به OLED دست پیدا می‌کنند.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی ایسوس، هیت‌سینک سفارشی PG32UCDM مادربرد این مانیتور را خنک نگه می‌دارد تا همیشه بهترین عملکرد ارائه شود. در داخل این مانیتور از یک لایه‌ی گرافن استفاده شده است تا گرما بهتر پراکنده شود.

ایسوس می‌گوید مانیتور جدیدش نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه دارد و از فناوری Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کند. مانیتور PG32UCDM به Smart KVM و درگاه USB-C مجهز است و از حالت تصویردرتصویر پشتیبانی می‌کند.

ایسوس افزون‌بر مانیتور ۳۲ اینچ، یک مانیتور دیگر به نام PG34WCDM رونمایی کرده است که پنل خمیده‌ی ۳۴ اینچ OLED با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و وضوح 1440p دارد. این مانیتور نیز به Smart KVM و درگاه USB-C مجهز است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا