موبایل و تبلت

مشخصات فنی ردمی K70 پرو در بنچمارک گیک بنچ لیست شد

به گزارش آی تی بوم؛ به نقل از جی اس ام؛ همانطور که می‌دانیم، شیائومی فردا (۳۰ شهریور) از نسل جدید سری ردمی نوت یعنی سری ردمی نوت ۱۳ برای بازار چین رونمایی خواهد کرد. البته این گوشی‌ها تنها محصولات برند ردمی نخواهند بود که در طی سال جاری میلادی معرفی می‌شوند چرا که انتظار می‌رود شیائومی تا پایان سال ۲۰۲۳ از سری موردانتظار ردمی K70 نیز پرده‌برداری کند.

تا به امروز، غول فناوری چینی هیچ اشاره‌ای به سری ردمی K70 نداشته است ولی امروز یک گوشی متعلق به برند شیائومی که از شناسه مدل 23117RK66C بهره می‌برد در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. در این راستا، گزارش شده که این گوشی همان ردمی K70 پرو است که حالا مشخصات فنی آن در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ قرار گرفته است.

ردمی K70 پرو از اندروید ۱۴ بهره بهره خواهد برد و به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی پردازنده هشت هسته‌ای است که شامل ۱ هسته اصلی،‌ ۵ هسته پردازشی و ۲ هسته کم مصرف می‌شود. این پردازنده همچنین قادر است به فرکانس حداکثری ۳٫۱۹ گیگاهرتزی دست پیدا کند. ادعا می‌شود که پردازنده به کار رفته در ردمی K70 پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است که ماه آینده میلادی در طی رویداد Snapdragon Summit کوالکام معرفی می‌شود.

سال گذشته، ردمی K60 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در اختیار کاربران قرار گرفت. در این رابطه، احتمال دارد نسل جدید این گوشی نیز به نسخه جدید تراشه پرچمدار کوالکام مجهز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا