بازی

با کنسول 700 دلاری PS5 Pro بازی در رزولوشن 8K را تجربه کنید

به گزارش آی تی بوم؛ شایعات در مورد کنسول PS5 Pro سونی شدت گرفته و منابع مختلفی در مورد آن به بحث پرداخته‌اند. در این بین جزئیاتی افشا شده که بر اساس آن، سونی قصد دارد کنسول بعدی را تحت کدنام Project Trinity و با توان گرافیکی تا دو برابر پلی‌استیشن 5 به بازار بفرستد.

به نظر می‌رسد احتمال عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 پرو شدت گرفته و شایعات نیز از همین موضوع حکایت دارند. مشخصاتی نیز از این دستگاه منتشر شده که بر اساس آن‌ها، PS5 Pro شاید حتی امکان بازی با رزولوشن 8K را نیز برای کاربران خود فراهم آورد.

طبق گزارش وبسایت TechSpot، سونی از سال گذشته میلادی کار روی Project Trinity را آغاز کرده است. این پروژه به گفته بسیاری به توسعه کنسول پلی‌استیشن 5 پرو مربوط بوده و قرار است خصوصیات سخت‌افزاری نسل نهم کنسول سونی را به شکل چشمگیری بهبود بخشد.

مشخصات کنسول PS5 Pro

احتمال دارد گرافیک کنسول PS5 Pro از 60 واحد محاسباتی (CU) برخوردار باشد. کنسول PS5 در حال حاضر 36 واحد CU دارد و بر این اساس قدرت گرافیکی کنسول جدید سونی تقریباً دو برابر خواهد شد. PS5 Pro همچنین قرار است نرخ فریم را در رزولوشن 4K بهبود بخشد و امکان بازی 8K را نیز برای کاربران به وجود آورد.

سونی به احتمال زیاد عرضه کنسول PS5 Pro را برای ماه‌های پایانی سال 2024 میلادی برنامه‌ریزی کرده است. شایعات از قیمت احتمالی بین 599 تا 699 دلار برای این کنسول حکایت دارند.

باید به این نکته اشاره کنیم که کنسول PS5 در حال حاضر مشکل خاصی برای اجرای بازی‌های جدید با بهترین کیفیت ندارد و همین موضوع شاید قصد سونی برای عرضه یک کنسول جدید را عقب بیندازد. با این وجود، انتظار داریم در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از سمت این شرکت در مورد کنسول احتمالی PS5 Pro منتشر شود.

منبع:شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =

دکمه بازگشت به بالا