سخت افزار

گران‌ترین موس گیمینگ جهان با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار را ببینید

به گزارش آی تی بوم؛ به نقل از شهر سحت افزار، شرکت ریزر به تازگی از گران‌ترین ماوس گیمینگ خود با عنوان Viper Mini Signature رونمایی کرد که بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار داشته و ریزر سعی کرده است در این محصول خود از سبک طراحی جدیدی بهره بگیرد.

در کنار طراحی مدرن و جذاب، در این طراحی سبب شده است بدنه ماوس Viper Mini Signature از میزان قابل توجهی از فضای خالی تشکیل شود و به این ترتیب وزن این ماوس به مقدار زیادی کاهش پیدا کند.

در کنار این طراحی، شاهد استفاده از روکش طلای 24 عیار به عنوان ماده‌ای سبک برای تولید بدنه این ماوس گیمینگ هستیم. مدیرعامل ریزر تصاویری از یک نسخه سفارشی خاص از ماوس گیمینگ Viper Signature Mini را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

به گفته مدیرعامل ریزر این نمونه فوق‌العاده لاکچری و شیک تنها برای تعداد محدودی از کاربران قابل خریداری خواهد بود، زیرا از طلای 24 عیار ساخته شده است و انتظار می‌رود قیمت آن بسیار بالا باشد.

بر اساس اعلام tomshardware ماوس طلایی Viper Mini Signature یک محصول گیمینگ بوده که بسیار شبیه به ماوس گیمینگ (سیمی) Razer Viper Mini است که در سال 2020 وارد بازار شد. ریزر اعلام کرده که در طراحی این ماوس جدید خود سعی کرده است طراحی موسوم به Honeycomb یا لانه زنبوری را کنار بگذارد و با استفاده از یک طراحی جدید ضمن بهبود استحکام، وزن ماوس‌های خود را هم کاهش دهد.

ریزر به این سوال که آیا طراحی ماوس با طلا بوده یا فقط با روکش طلا توسعه یافته است پاسخی نداد. مدیرعامل ریزر در توییتی اظهار داشت که لیست قیمتی برای این محصول ندارند. بنابراین به دلیل جذابیت و خاص بودن آن مشتریان به پرداخت هزینه زیادی برای به دست آوردن این ماوس نیاز خواهند داشت.

مشخصات ماوس طلایی Viper Mini Signature

این ماوس به دانگل بی‌سیم HyperPolling Wireless مجهز است که نرخ پولینگ (Polling Rate) آن را می‌تواند به 4000 هرتز برساند. سنسور نوری Razer Focus Pro 30K دیگر ویژگی‌ مهم این ماوس گیمینگ است که دقت و حساسیت بالای آن را تضمین می‌کند.

ریزر همچنین در این ماوس از کلیدهای Optical Mouse Switches Gen-3 بهره گرفته است. همچنین برای این ماوس یک باتری قدرتمند در نظر گرفته شده است. این باتری قادر است با هربار شارژ چیزی در حدود 60 ساعت از این ماوس پشتیبانی کند. همچنین امکان شارژ کامل این ماوس در عرض 90 دقیقه وجود دارد.

حداکثر میزان حساسیت 30000 DPI، حداکثر سرعت 750 IPS، حداکثر شتاب 70 G، پنج کلید قابل برنامه‌ریزی و کابل شارژر Speedflex، از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این ماوس گیمینگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 5 =

دکمه بازگشت به بالا