اخبار فناوریبازیموبایل و تبلت

گلکسی A06، گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ، در بنچمارک‌ها رؤیت شد

شواهد جدیدی از حضور گلکسی A06 در آزمایشگاه‌های سامسونگ منتشر شده است. این گوشی اقتصادی در بنچمارک گیک‌بنچ ۴ رؤیت و روز گذشته نام آن در پایگاه داده‌ی Wi-Fi Alliance ثبت شد.

طبق اطلاعات گیک‌بنچ، گلکسی A06 با شماره مدل SM-A065F شناخته می‌شود که نشان می‌دهد این گوشی از 5G پشتیبانی نمی‌کند و فقط با شبکه‌ی LTE سازگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ و رم ۴ گیگابایتی و پردازنده‌ای با کد MT6769V/CZ اشاره کرد که به‌احتمال زیاد همان مدیاتک Helio G85 است.

گلکسی A06 در معیار گیک‌بنچ ۴ ازنظر عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱۶۴۷ و ۵٬۳۳۸ را به‌دست آورده است.

امتیاز گلکسی A06 در گیک بنچ ۴

اطلاعات وب‌سایت Wi-Fi Alliance نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ مدل گلکسی A06 از دو سیم‌کارت هم‌زمان و استانداردهای Wi-Fi ac/n/a/b/g پشتیبانی می‌کند

 

احتمال معرفی چند نسخه از گلکسی A06 با رم و فضای ذخیره‌سازی متفاوت وجود دارد؛ بنابراین، رم ۴ گیگابایتی می‌تواند برای نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی اقتصادی در نظر گرفته‌ شده باشد. نسل قبلی این محصول، یعنی گلکسی A05، در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) عرضه شد و انتظار می‌رود گلکسی A06 نیز امسال در بازه‌ی زمانی مشابهی دردسترس خریداران قرار گیرد.

قیمت گوشی اقتصادی گلکسی A06 سامسونگ هنوز مشخص نیست و انتظار داریم در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری دراین‌باره دردسترس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا