بازی

مژده به طرفداران پابجی؛ منتظر تحول گرافیکی و نقشه تخریب‌پذیر باشید!

به گزارش آی تی بوم؛ پس از سال‌ها محتوای تکراری، بالاخره توسعه‌دهندگان بازی پابجی دست به کار شده و علاوه بر تغییر موتور بازی به آنریل انجین ۵، قصد دارد تغییرات گوناگونی مانند جلوه‌های بصری واقع‌گرایانه یا نقشه تخریب‌پذیر را به این عنوان محبوب اضافه کنند.

بازی محبوب PUBG: Battlegrounds حدود هفت سال قبل منتشر شد و توانست با معرفی جدی‌تر یک سبک جدید به نام بتل‌رویال، دنیا گیم‌های آنلاین را برای همیشه تغییر دهد.

گرچه بازی پابجی مانند قبل محبوب نیست و با ظهور عناوین دیگری همچون Apex Legend و Warzon بخش قابل توجهی از بازیکنان خود را از دست داد، اما همچنان رکورد بالاترین بازیکنان هم‌زمان در پلتفرم استیم را در اختیار دارد. علاوه بر این، یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جوامع گیمینگ به پابجی تعلق دارد که هر روز درخواست به‌روزرسانی و ارائه محتوای بیشتر در این بازی بتل رویال را دارند.

با گذشت هفت سال از انتشار این عنوان محبوب، بالاخره شرکت توسعه‌دهنده آن یعنی KRAFTON دست به کار شده یک نقشه راه جدید و دقیق از تغییرات آتی این بازی ارائه کرده است.

حتی موتور بازی پابجی نیز به آنریل 5 تغییر می‌کند
بزرگ‌ترین تغییر پیش روی PUBG را تغییر موتور زیرساختی آن می‌توان توصیف کرد، چرا که توسعه‌دهندگان قصد دارند از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 عبور کرده و به سراغ Unreal Engine 5 بروند که علاوه بر بهبود در زمینه‌های مختلف، می‌تواند گرافیک واقع‌گرایانه‌تری را در اختیار ما قرار دهد.

تاهریون کیم (Taehryun Kim)، مدیر تولید این بازی در توضیحات مربوط به نقشه راه پابجی توضیح داد:

ما فکر می‌کنیم که آنچه گیمرها بیش از هرچیز در انتظار آن هستند، بهبود بصری و گرافیکی بازی است. هدف تیم توسعه‌دهنده از ارتقا موتور بازی، دستیابی به بالاترین کیفیت و ارتقا بصری است، تغییراتی که تمام بخش‌های بازی از شخصیت‌ها گرفته تا وسایل نقلیه، سلاح‌ها و دنیای پابجی، همه چیز را دگرگون خواهد کرد.
به گزارش Wccftech، توسعه‌دهندگان KRAFTON همچنین در حال آماده‌سازی یک ماد UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهد نقشه‌ها و مدهای خود را در بازی پیاده‌سازی کنند.


تخریب‌پذیری نقشه بازی پابجی

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، امکان تخریب کردن نقشه و ساختمان‌های درون بازی است که علاوه بر زیبایی بصری، یک لایه جدید به پویایی استراتژی و تاکتیک‌ها معرفی خواهد کرد.

به گفته توسعه‌دهندگان، بازیکنان PUBG: Battlegrounds می‌توانند پس از انتشار نسخه جدید، به طور استراتژیک بخش‌هایی از ساختمان‌ها را تخریب کنند یا موانع دفاعی بسازند.

در نهایت، توسعه‌دهندگان وعده استفاده از سیستم‌های جدید ضد تقلب، رتبه‌بندی و مچ‌میکینگ (matchmaking) را داده‌اند.

منبع: شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا