نرم افزار

با LineageOS 21 اندروید ۱۴ را روی گوشی‌های قدیمی نصب کنید

به گزارش آی تی بوم؛LineageOS 21 اولین نسخه از رام سفارشی لینیج او اس است که بر پایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده شده. این نسخه‌ی جدید تقریباً چهار ماه پس از انتشار اولیه‌ی اندروید ۱۴ از راه می‌رسد.

LineageOS 21 قابلیت‌های کلیدی اندروید ۱۴ را به‌همراه دارد و به‌روزرسانی‌هایی در اپلیکیشن‌های داخلی نظیر ماشین‌حساب و مرورگر Jelly و پخش‌کننده‌ی موسیقی Eleven، کیبورد Dialer، پیام‌رسان Messaging و LatinIME و دوربین Aperture اعمال می‌کند.

یک افزونه‌ی جدید به Glimpse (اپلیکیشن گالری پیش‌فرض جدید LineageOS) اضافه شده است. از دیگر به‌روزرسانی‌های قابل توجه می‌توان به انیمیشن بوت جدید، پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های سریع‌تر A/B با بهره‌گیری از روش گوگل، حالت سبک برای تنظیمات سریع، منوی تنظیمات بهبود یافته و تغییرات خوشایند در ساختار اندروید تی‌وی اشاره کرد.

کاربران هم‌چنین یک لانچر اندروید تی‌وی بدون تبلیغات برای دستگاه‌هایی که اندروید تی‌وی را اجرا و از LineageOS پشتیبانی می‌کنند، دریافت خواهند کرد. این موضوع بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، چرا که تبلیغات گوگل در اندروید تی‌وی‌ گاهی بیش از حد می‌شود. این قابلیت از نظر فنی پیش از این وجود داشت، اما امسال امکان انتخاب بین لانچر سفارشی یا لانچر گوگل فراهم شده است.

منبع: زومینت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا